Hoe ziet mijn week eruit?

Tumblr_mgibtuvxly1qb0bzxo1_1280_large

Ik wil toch even met jullie de persoonlijke tour opgaan, how does my week look like?

Ik wil wel even zeggen dat mijn week meestal varieerd. Soms zijn er reisjes, shoptripjes, .. Dit was mijn afgelopen week!

04e2e1b2276011e2b4ea22000a1fbdb0_6_large

Maandag

Ziek! ’s Nachts begon het al en daardoor kon ik niet rustig slapen. Wanna save you the detaills. For your own safety. Ik tikte veel blogjes, ook als Catscuter voor Jolissa haar blog. Ik belde naar mijn tante voor wat research te doen als Catscuter. Mails beantwoorden en eindelijk mijn postvak opruimen! Ik deed een lang middagdutje om daarna nog wat extra te studeren. Ik ging heel vroeg naar bed, denk negen uur, en sliep heerlijk tot…

528502_461267497243338_957632888_n_large

Dinsdag

.. één uur. Weer lag ik wakker, need to puke. Rond vijf uur viel ik weer in slaap. Ik stond op in de late ochtend, amper een paar uur geslapen! Eten kon ik niet binnenhouden, dus leefde ik die dag vooral op water. Ik tikte weer blogjes, en keek wat televisie. Meer deed ik eigenlijk niet.

Zonsondergang_antwerpen_24-07-_2712__282_29_large

Woensdag

Ik sliep redelijk goed. Ik werd wel een paar keer wakker, puked one time, maar sliep daarna terug door. Ik stond op rond zeven uur en maakte mijn tas klaar, maar ik werd meteen duizelig dus ging ik maar op de zetel liggen en bleef thuis. In de namiddag ging het al beter, maar ik had geen zin om naar de dansles te gaan dus ging ik mee om te kijken naar mijn twee tantes en nicht. Ik kwam thuis en was uitgeput, dus ben ik maar gaan slapen.

Tumblr_mfo935qrpk1qdnprwo1_500_large

Donderdag

Terug naar de les! Ik overleefde de dag op pijnstillers en veel water drinken. But hey, i survived! Studeren, huiswerk en eten. Daarna de reacties en mail checken, wat beantwoorden, wissen, een vriendin bellen, .. ’s Avonds at ik weer een complete maaltijd voor de eerste keer sinds ik ziek was. Het ging best wel goed, want ik heb het met gemak kunnen binnenhouden.

Tumblr_me7tyrjkir1ro2ruao1_500_large

Vrijdag

Helemaal beter en klaar voor het weekend in te luiden! Natuurlijk eerst naar school en studeren, part of the deal. Daarna ging ik rechstreeks naar mijn tante om haar te helpen in het huishouden. ’s Avonds moest ik ook nog naar Antwerpen omdat ik met iemand had afgesproken. Daar bleef ik uiteindelijk maar slapen.

Tumblr_meq06jitjo1qli7pyo1_500_large

Zaterdag

Cardio training in the morning. ’s Middags lunchen bij Mc Donalds (fancy, i know) en wat geshopt. Ook nog naar de MAC geweest om advies te vragen over lipstick. Blijkbaar ben ik iemand die fan-tas-tisch staat met rood. Nude is niet mijn ding, net zoals paars. Cranberry kleuren kunnen dan weer wel, zo ook neon of zachtroze. Mat is het mooiste, glans kan ook. Geen metallic of glitters voor mij. Handig om te weten! In de avond hebben wij gegeten in een restaurant.

Sunset_by_movingwithyou-d5l3jx4_large

Zondag

Vooral relaxen, we hebben ook een vakantie geboekt. Zondag heb ik eigenlijk niks gedaan, behalve relaxen (wat eigenlijk heel fijn was!).

A6ctq3vcyaazwtw_large

Zo zag mijn afgelopen week er dus uit!

Bron foto’s

Hoe ziet jouw week er meestal uit?

 

Nina

Geef een reactie

