Essence Colour Go 3 : Dancing in the streets – Kiss on top of the rock

Weten jullie nog de twee pareltjes die ik voor een euro in de uitverkoopbak opgraafde? Eentje had ik al thuis, en ik wist dat de kwalitei goed was. Vandaag revieuw ik de rode versie voor jullie: Dancing in the streets en Kiss on top of the rock.

Ik ga jullie alvast zeggen dat ik het minste enthousiast ben over deze lak. De groene en paarse versies liggen mij persoonlijk beter. Maar dat wil natuurlijk niks zeggen over de kwaliteit.

Beide kanten lakken evengoed, zonder strepen. Ze drogen normaal, vrij vlot dus.

De rode lak dekt in 2 dunne laagjes. Dit is hoe hij eruit ziet na één laag. Ik heb bewust maar één laagjes gebruikt, omdat er toch een oranje topcoat over moet.

Met de topcoat erover!

Eén laagje topcoat vind ik bij deze al meer dan voldoende. Als je meerdere lagen gebruikt wordt de lak vrij oranje.

Je kan de rode kleur ook appart dragen, de oranje liever niet. Dan is hij nogal transparant.

 

Ik vind de kleurtjes wel leuk, en ze lakken heerlijk!

 

Wat vind jij ervan?

 

Nina

Geef een reactie

