Easy nailarts!

We blijven in de nagellak-mood, ik ga jullie twee hele, super, ongelofelijk, simpele nailarts laten zien. Kijk mee!

Allereerst een met bolletjes. Ik heb als basiskleur Free Hugs van essence gebruikt. Dit is een barbieroze kleur die dekt in twee laagjes. Met mijn essence dotting tool heb ik paarse stippen gezet. Deze kleur is een van de stripers van de Action, hij heet Purple. Daarover heb ik één laagje Big City Dazzle van NYC aangebracht. Een prachtige glittertopcoat!

De tweede simpele nailart is een met streepjes. Ik heb terug twee laagjes van Free Hugs aangebracht, en weer de paarse kleur van de Action. Deze keer heb ik er schuine strepen mee getrokken. Daarna smeet ik er een topcoat van Catrice tegenaan, called Million Dollar Baby.

What happend to my picture? Ik krijg hem maar niet zuiver! Sorry my ladies!

Ga jij er eentje uitproberen?

Nina

Geef een reactie

