Gebruik jij scheercrème? Er zijn andere middelen!

Tumblr_mgwnoq9vfu1rwpifoo1_500_large

Benen, oksels, bikinilijn, … It’s a fulltime job! Maar wat gebruik jij? Ik heb gehoord van enkele dames die het ‘droog’ scheren. Euhm dan is het haar toch niet helemaal weg? En worden je benen er niet uitgedroogd van? Sommigen maken hun benen nat en scheren het dan. Same thing. Persoonlijk gebruik ik in de zomer wax, en in de winter scheer ik. Met douchegel. Scheercrème geeft hetzelfde effect, maar is duurder. Nu zijn er natuurlijk nog andere soort crèmes die je kan gebruiken ipv douchegel of scheercrème.

Tumblr_mibrmk7fql1rog0j6o1_500_large

Shampoo bijvoorbeeld. Het schuimt meer, zeker als je het met een douchepuf aanbrengt.

25_32666_507477_e1d2006c0cc3e3b6af576fc6003a5031_39452f_301_large

Douchegel, like i said. Veruit de meest goedkope oplossing denk ik.

4f92e31459d411e2a07e22000a1f9a28_7_large

Bodylotion. Bodybutter zou ik niet meteen aanraden, maar lotion schijnt te werken. Ik heb dit nog niet zelf geprobeerd omdat ik toch bij douchegel blijf. Maar veel mensen zweren bij bodylotion. Dit breng je in tegenstelling tot de andere middelen aan op droge huid. Geschoren + zachte benen. Misschien moet ik dit toch eens uittesten!

Zennc_large

Droog of met water. Tja, hier zijn we weer… Ik geloof er niet echt in.. Het lijkt me killing voor je benen, want hier worden ze superdroog van. En als je de droge methode gebruikt heb je grotere kans om je te snijden en is niet al het haar weg.

_(kgrhquokowe5380lrrqbogkd3stg!__60_57_large

Scheercrème. But ofcourse, scheercrème. Ouderwetse manier, duurste manier. Ik weet niet wat er anders is dan bij douchegel of shampoo. Misschien worden je benen meer gevoed? Ik heb geen idee. Ik denk gewoon dat je voor het merk betaalt.

418123_346227778741217_1040606937_n_large

Dit zijn mijn meningen en tips.

Hopelijk hadden jullie er iets aan!

Wat zijn jouw ervaringen?

Nina

Geef een reactie

