Mini Shoplog: Kruidvat & Action

Ik heb onlangs geshopt!! What a suprise. In de Kruidvat heb ik alleen maar nagellak gekocht, en in de Action heb ik een klein dingetje gekocht. Lees mee!

Kruidvat:

Bij Kruidvat heb ik alleen dit gekocht. Alleen essence lakjes!

Drie gewone lakjes.

De lichtblauwe heet i love bad boys. Deze gaat eruit! Ik heb hem voor 50 procent korting kunnen scoren. Prachtige nagellak!

De middenblauwe met glitters is ook very pretty. Deze heet i’m bluetiful en zit gewoon in het vaste assortiment. Deze heeft €1.69 gekost.

Een nude lakje, uit de nude glam lijn, Cookies & Cream. Deze gaat er ook uit. Ik vond hem voor €0.50 in de uitverkoopbak.

Tenslotte van de Kruidvat nog twee Colour Go 3 nagellakjes die uit het assortiment gaan. Ik had er al een en vond deze fijn lakken. Toen ik de deze twee voor elke een euro vond in de uitverkoopbak was ik blij. Ik heb ze dan ook meteen meegenomen.

Ik heb een rood met oranje, en een groene.

Action:

Als laatste nog iets van de Action.  Ik heb de puistjespatches gekocht omdat ik hier positieve dingen over hoorde. Deze was nog geen euro. Er zitten 36 patches in het doosje. Deze moet je voor je gaat slapen op de puist plakken, en deze zou dan weggaan of verkleinen. Ik ga het zeker eens uitproberen!

 

Heb jij onlangs nog iets gekocht?

 

Nina

 

2 thoughts on “Mini Shoplog: Kruidvat & Action

  1. Gekocht en vooral gekregen! Gekregen for my birthday!! 6 gewone nagellakjes me een leuk kleurtje… Een nagelstempel-setje… Een set van een mooie basic-, qrackle- en top-coat en ook nog een over-over-overheerlijk lolly (het laatste doet er niet echt toe). En gekocht heb ik in de solden van de kruidvat gedaan 2 prachtige kleuren nagellak wist ik nog mee te krijgen ( 1 roze met lichte glans en 1 blauwe met lichte glans!) Tevreden ben ik zeker (en met mooie cadeautjes altijddd…!)

    -xxx- Kissezzz…

  2. Pingback: Essence Colour Go 3 : Dancing in the streets – Kiss on top of the rock | beautytipscelebs

Geef een reactie

