iPhone & iPad: Favoriete apps

Tumblr_mhubctntgo1rv3sfko1_500_large

Ik heb al bijna een jaar een iPad, en al een paar maand een iPhone. Ik ben er hartstikke blij mee, nog altijd. Ik zou niet zonder kunnen leven! Hieronder deel ik mijn favoriete apps en vertel ik meer over mijn Apple producten.

Tumblr_mhh08camhm1r1l3hko1_500_large

iPad

Ik heb de iPad2, 16 gb in het wit. Hij kostte 399 euro, wat nu nog altijd zijn prijs is.

Img_2798_5115408dddf2b340e529d916_large

iPhone

Le 4s, 16 gb in het zwart. 599 euro, still.

321430_531693850186986_417526162_n_large

Top tien favoriete apps (deze gelden voor beide apparaten.)

1 Subway Surfers : leuk spelletje waarbij je moet weglopen voor de conducteur.

2 Facebook : but ofcourse.

3 Logosquiz : love this game! Je moet hier logo’s raden.

4 Candy Crush : addicted. Hier draait het om snoep.

5 Youtube : No music, no life.

6 Triple Town : Thanks Mascha.. Beetje ingewikkeld; het is combinaties maken soort van achtig.

7 Doodle Jump : Springen en niet geraakt worden, heel leuk spelletje.

8 Glow Hockey : Hockey spelen en het geeft licht. Ook multi player!

9 Fruit Ninja : Fruit hakken!

10 Delicious : Een restaurant spelletje.

 

Heel erg moeilijk om een top tien te maken, aangezien ik op beide meer dan 100 apps heb staan.

Al deze apps zijn gratis.

184907_491415744225873_1882520760_n_large

Accesoires.

iPhone

Ik bescherm mijn kindje heel erg goed hoor! Momenteel heb ik voor mijn iPhone drie hoesjes.

Bron

Het eerste ziet er zo een beetje uit, maar dan in het bruin. Deze komt van Ebay, en heeft rond de 20 euro gekost.

Bron

Second, is een zwart hardcase van de H&M met diamantjes. (Helemaal links op de foto). Hij heeft rond de 8 euro gekost.

hoesje

En mijn nieuwste aanwinst (waar ik wel een foto van heb). Ook met diamantjes (hihi), een Engelse vlag. Deze komt van de action en heeft rond de 2 euro gekost.

iPad

Mijn iPad is beschermd in een blauwe siliconen hoes van de Blokker (die ook in de E-Plaza te koop zijn) voor 3,99 euro.

Hij heeft ook een apparte blauwe flap voor het scherm alleen. Te koop bij oa. Van Den Borre voor 39,99 euro.

En tenslotte een lila sleeve van de Xenos. Deze heeft rond de 3 euro gekost denk ik.

Tumblr_mi1nm0xx8e1r4m9b5o1_500_large

De foto’s waar geen bronvermelding bij staat (uitgezonderd de Engelse vlag) komen van weheartit)

Dat was het, vertel me: Heb jij een Apple product?

 

Nina

Geef een reactie

