Wishlist van september!

375865_463409993679410_271908117_n_large

September september… Een maand waarin school terug begint, maar ook een maand waarin mijn verjaardag plaatsvind. 16 september wordt er taart gegeten ten huize Nina! Ik ga mezelf dan even verwennen door eens goed te gaan shoppen. Kruidvat, Body Shop, hou je vast want ik kom eraan! Kijk je mee naar mijn wishlist van september?

TMUS Orly & Barry M

Tumblr_m86mz077vb1qi36bbo1_500_large

In de vorige post konden jullie al lezen over The Make Up Spot, een nieuwe webshop. Hiervan wil ik heel graag een paar Orly lakjes of een mooie blush van Barry M. Al vind ik de lipsticks en de wenkbrauwkit ook prachtig!

Broek van Hollister

Tumblr_m9o3y5mx0y1rrzu06o1_1280_large

Ik heb al 3 broeken van de Hollister, maar ik wil er nog een vierde bij! Een bleke gescheurde super skinny aub. Deze zijn vrij prijzig… 6o euro.

Nieuwe rijlaarzen

Tumblr_lwc40jbjph1r5wywjo1_500_large

Ik wil graag nieuwe paardrijlaarzen. Hoe ze eruit zien maakt niet, zolang ze maar lekker zitten!

Lush zeep – Honey i washed the kids

204-04-08-2011_lush01_0132_large

Ah, zeepjes van Lush. Je kan er nooit genoeg van hebben! Hoewel mijn kast al uitpuilt van lush producten, wil ik deze beroemde zeep er heel graag bij hebben.

Lush smoothie – Dream wash

Dit is denk ik nieuw… Een smoothie voor onder je douche, dat wil ik wel uitproberen.

 

Dat waren de voornaamste dingen van mijn wishlist.

 

Wat staat er op jouw verlanglijstje deze maand?

 

Nina

2 thoughts on “Wishlist van september!

Geef een reactie

