Gewoon doen – Leef je droom.

Door Serena van Beautylab.nl raakte ik geinspireerd voor een blogpost. Ze maakte iets in me wakker.. Ze schreef een artikel over je dromen waarmaken.

 

Elk meisje heeft wel van die dromen, je denkt dat ze nooit gaan uitkomen. En dan ineens.. BAM! Denk nooit dat je iets niet gaat lukken en geef NOOIT op!! Hier zijn een paar voorbeelden van die ‘wonderen’. Want, ja echt waar, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Succesvolle beautyblog runnen.

Kijk maar naar Serena, Mascha, Cynthia, Vera of Teske. Denk je dat zij dit een paar jaar geleden hadden verwacht? Neen. Maar ze hadden een droom, en dankzij blijven proberen en doorzetten hebben ze dit bereikt. Nu kent heel Nederland en Belgie hun. Ze verdienen geld en zijn elke dag bezig met hun uitgekomen droom.

Dure spullen.

Luxe is voor mij een droom. Ik wou Apple spullen, maar helaas was dit te duur. Maar dankzij doorzetten en nooit opgeven zit ik dit artikeltje met m’n splinternieuwe Ipad te typen.

En zo kan ik wel nog even doorgaan.

Geef nooit op en geloof in jezelf!

 

2 thoughts on “Gewoon doen – Leef je droom.

Geef een reactie

