Blogger van de maand! (Mei)

Ja, het is weer een tijdje geleden! Maar hier de blogger van mei : Sabine van TrashFasion.nl !!! Sabine is gek op kringloopwinkels, en daar draait haar blog ook om. Benieuwd? Lees dan zeker verder want hier legt ze het allemaal zelf uit.

Mijn naam is Sabine Oudt en ik ben een 23-jarige studente uit Utrecht. Sinds begin dit jaar houd ik op www.trashfashion.nl een blog bij.

TrashFashion is een blog over mijn favoriete vrijetijdsbesteding: shoppen bij kringloopwinkels. Ik ga zelf bijna elke week naar een kringloopwinkel en bijna al m’n kleding is tweedehands. Ik houd van mode, maar ik ben stiekem ook wel een beetje gierig, dus kringloopwinkels zijn voor mij ideaal! Maar kringloopwinkelen is meer dan alleen goedkoop! Bijna altijd zijn ze aan goede doelen verbonden. Dat vind ik fantastisch! Ik hoop met mijn blog mensen te kunnen enthousiasmeren voor tweedehands winkels en ik hoop hier mensen mee te helpen die het zelf niet heel breed hebben.

Op mijn blog kun je artikelen vinden over mode, over interieur en ook stel ik de lezers voor aan ‘Trashfashionista’s’. Trashfashionista’s zijn mensen die ik bij kringloopwinkels tegenkom en die er stijlvol uitzien in tweedehands kleding. Bovendien doe ik nog wel eens een DIY, voor de creatieve trashfashionista’s onder ons.

Mocht je benieuwd zijn en zelf ook wel eens een kringloopwinkel bij jou in de buurt willen bezoeken? Bij ‘Krinloopwinkels’ vind je een overzicht van alle kringloopwinkels van Nederland! Je kunt er je woonplaats intypen, of inzoomen op de kaart, en wij vertellen je waar je terecht kan! Mocht je eerst zeker willen weten of die winkel wat is, dan kan je bij ‘Shoplogs’ kijken, daar bespreek ik winkels die ik bezocht heb. Ik vind het altijd heel knap als mensen elke dag een nieuwe post op hun blog hebben, dat kan ik zelf niet zeggen. Maar elke woensdag en zaterdag kun je in ieder geval een nieuwe post verwachten.

Het lijkt me leuk als je een keer een kijkje neemt!

Liefs, Sabine

TrashFashion  

 

Dus je hoort het, als de bliksem naar trashfasion.nl !

 

Wil jij zelf in deze categorie je blog in de kijker zetten? Mail dan je motivering en beschrijving van je blog door naar beautytipscelebs@hotmail.com .

Liefs,

Nina

 

3 thoughts on “Blogger van de maand! (Mei)

  1. Pingback: Fashion Event Voor Bloggers: Utrechts-Afrikaanse Modeshow In Overvecht « Vrouwen In Aktie Voor Burundi's Blog

Geef een reactie

