TV Tip : Astrid In Wonderland

Ooh, wat hou ik van dit progamma!! Hou je van luxe? Hou je van Amerika? En véééél girlpower? Dan is Astrid in Wonderland perfect voor jou! Astrid Bryan is een Belgische vrouw die op erg jonge leeftijd in Amerika ging wonen. Ze trouwde met rijke zakenman Jhon Bryan, of zoals de meeste onder ons hem kennen: Den Jhon. Astrid heeft een grappig accent, ze gooit er de hele tijd amerikaanse woordjes tussen en spreekt deze echt grappig uit. Ik lig altijd dubbel van het lachen! In het tweede seizoen van haar realityreeks neemt ze ons weer mee naar California samen met De Lau, Den John en haar L.a. vriendinnen.

Hier een paar filmpjes uit het vorige seizoen van Astrid In Wonderland (of Vlaamse Hollywoodvrouwen).

 

 

 

 

 

Ik denk dat je nu wel begrijpt waarom ik haar zo grappig vind 🙂

Eigenlijk kon ik haar eerst niet uitstaan, maar nu ben ik fan!!

Astrid in Wonderland, elke vrijdag om 21u25 op VijfTv!

Astrid Bryan, juffrouw ‘Pussywagon’ uit de docusoap 'Astrid in Wonderland'.

 

Nina

 

 

One thought on “TV Tip : Astrid In Wonderland

  1. Astrid is de beste en de knapste die ik ooit heb gezien! Ik wou dat ik ze ooit zal tegen komen, en dat ze tegen mij spreekt, misschien tips geeft om mij wat beter te kleren en hoe ik goed op hoge schoenen te lopen! i love you astrid !

Geef een reactie

