Face Charts

Face charts zijn ‘lege’ gezichten op papier. Het is de bedoeling dat je deze opmaakt met echte make-up, superleuk. Je hebt soorten van MAC maar je kan er ook gewoon afprinten. Zelf heb ik een boek van TOPmodel, misschien een beetje kinderachtig maar ik vond het er wel leuk uitzien, en vandaag laat ik jullie een paar van mijn facecharts zien!

Ik heb er nog niet zo heel veel, en ze zijn ook niet heel goed gelukt. Dus hou daar rekening mee! (en ik waarschuw jullie al voor de crappy kwaliteit van m’n fotocamera..).

Zo ziet het boek van TOPMODEL eruit, het is met een harde glimmende roze kaft.

Zo ziet de achterkant eruit.

In dit is de binnenkant. Aan de linkse kant zit make-up met een beschermende plastic erover, en aan de rechterkant een bloc-note met daarin de face charts.

Dit is de make-up. Echt goede kwaliteit is deze niet, het is eigenlijk gewoon wat kinder schmink. Maar het is prima te gebruiken voor de face charts!  De applicators en kwasten gebruik ik niet, ik gebruik m’n vingers. Zo blijft het beter aan het papier kleven. Er zijn negen verschillende oogschaduwkleuren ; allemaal redelijk felle tinten met een goede pigmentatie. 3 oogpotloodjes : roze/paars, bruin en zwart. 4 lipglosssen. 3 (glitter) blushes.

De voorkant van de face charts.

Nu volgen mijn ‘creaties’.

 Ik weet het, ze zijn niet geweldig. Ik doe dit maar puur omdat ik het leuk vind 🙂

 

Nina

One thought on “Face Charts

Geef een reactie

