Jouw artikels op beautytipscelebs??

Tumblr_m2l5qobdma1rs1kxwo1_500_large

Je had het vast wel al door dat er af en toe geen artikel online komt ; sorry! Too busy! Daarom zoek ik iemand die me wil helpen. Als jij wordt uitgekozen dat verschijnt er elke week een artikel dat jij hebt geschreven. Je mag zelf kiezen over wat het gaat! Natuurlijk moet het wel beauty geretaleerd zijn, maar het mag ook fashion, food of lifestyle stuff zijn. Lees verder voor meer informatie!

Hoe?

Stel je kort voor en zeg waarom jij zo graag elke week bij beautytipscelebs wilt bloggen. Daarnaast wil ik dat je een kort artikel schrijft naar keuze (zo krijg ik al een voorproefje). Mail dit alles door naar beautytipscelebs@hotmail.com .

 

Als je wordt uitgekozen verwacht ik dat je elke week een artikel schrijft (of filmpje maakt) en dat door mailt. Ik wil dan wel graag dat je dit serieus neemt! Natuurlijk mag je ook meedoen als je zelf al een blog hebt (vermeld je blogadres dan even in de mail).

 

Ik kijk er al naar uit 🙂

 

Nina

Geef een reactie

