Social Network Shoes!

Aaahwww, deze schoenen vind ik echt vet!Facebook shoes , twitter shoes , google shoes,…. Noem maar op! Je hebt ze in sneakermodellen , maar ook in de vorm van Vans en All Stars. Check it out!

403839_205665482862393_183232971772311_394638_1075917709_n_large

De google schoen vind ik persoonlijk niet zo mooi. Het bevat wat het kinderlijke concept. De Twitter schoen!!!! AAAAH! Ik wil ze. Ik wil ze nu hebben, echt waar!!!

Social-media-keds-shoes-3_large

Ook deze vind ik echt te gek! Ze vallen niet echt op, maar dat je-hebt-een-vriendschapsverzoek-tekentje is een pittig detaill.

Sneakers2_large

Hier zit de Facebook-Shoe ook tussen. Check die onderste! De Flickr schoen! Lekker vrolijk om de lente mee in te luiden, ja, deze gaat op mijn verlanglijstje. Again, de google schoen is wat kinderachtig , niet meteen iets voor mij.Youtube vind ik wat simpel, als ik hem gewoon zie zou ik niet meteen denken dat hij gelinkt is met Youtube. Een beetje gewoontjes.

De afbeelding van de All Stars hier plaatsen lukt niet! Ik probeer het later opnieuw!

Dat waren ze,

 

Nina

Geef een reactie

