Oscars : Outfits!

De Oscars zijn afgelopen en de mooie jurken zijn weer in de kast opgeborgen, sommige outfits sprongen me meteen in het oog! Prachtige kleren waarvan ik eigenlijk het prijskaartje niet wil weten. Ook de visagiste van de sterren hebben er een kunstwerk van gemaakt, ook hierover laat ik je meer zien. Lees dus snel verder.

20120227-131933.jpg

Meryl Streep won deze oscar al voor de vijfde keer, maar daar gaan we het even niet over hebben. Kijk naar die gouden satijnen jurk! Zelf zou ik hem niet meteen uitkiezen en kopen, maar bij een klassedame als Meryl staat het gewoonweg prachtig! Het is wel very shiny voor de ogen (; . Verder heeft ze haar make-up rustig gehouden met lichte bruin tinten. Streep draagt een Lanvin creatie.

Michelle Williams ken ik niet meteen ergens van, maar haar jurkje sprong me meteen in het oog.Ik vind het wel iets hebben (staat mooi bij haar kapsel) maar de krul-achtige dingen aan haar middel vind ik wat overbodig. En euhh….Vanwaar die roze clutch? Michelle’s jurk is van Vuitton.

Milla Jovovich klinkt me ook niet bekend in de oren, maar die jurk! Wow, dit is misschien wel mijn favoriet van de avond! Heel simpel gehouden met kristallen steentjes in maagdelijk wit. Supermooi! Bijpassende oorbellen, rustige ooglook en felrode lippen. Goed gedaan! (Check ook effe haar nagellak). Naam ontwerper niet bekend.

Aaah , Angelina Jolie ziet er weer beeldig uit! Sexy split in haar jurk. Minpuntje : Ze speelt op veilig met haar basic zwart, ze mocht naar mijn mening toch iets meer opvallen. Ook verveelt ze me een beetje met haar alledaagse typische Angelina look ; Rode lippen , bruine ooglook en nonchalante losse haren. Ach, voor een keer zien we het eens door de vingers, dat heeft ze te danken aan de bovenkant van haar jurk die toch wel mooi is. Jurk : Atelier Versace.

Safe. Helder wit met geen klein pareltje of wat dan ook! De ‘cape’ over haar schouder is een mooi detaill. Al lijkt het wel of Gwyneth Patrow net uit de douche komt! Bijna geen make-up en haar haren..Tjah, laat we het daar maar niet over hebben want ik geef haar voor dat deel ik dikke nul. Sorry Gwyneth! Haar jurk is van Tom Ford.

Ik weet niet goed wat ik hiervan moet denken..Ik denk toch dat ze gebuisd is. Judy Greer koos een smalle zwarte jurk met 2 zilveren strepen in het midden. Geen sieraden verder behalve een simpele armband (en misschien ook oorbellen? ) . Naam modehuis niet gevonden, sorry!

Emma Stone jurk’s kleur past absoluut niet bij haar haarkleur. Ik denk zelf dat wit of zwart fantastisch had gestaan (of blauw! ) , maar geen rood. Ook dat ding in haar nek ziet er niet uit. Dat ding lijkt haar wel te wurgen! Het rood schepsel is gemaakt door Giambattista Valli.

Ik volgde de Oscars op de voet, jij ook? En wie draagt volgens jou de beste jurk?

Nina

Geef een reactie

