@ The Moment (Everything)

Tumblr_m065v74dl71rpb3n6o1_500_large

Een artikeltje met alle dingen die ik nu op dít moment doe/draag/op heb/gebruik/drink/eet en weet ik veel wat nog.

Ik weet dat sommigen onder jullie gaan denken dat ik deze ‘categorie’ hebt gepikt van Teskuh.nl , dat is dus niet waar. Ik ben even op research gegaan, en heel veel bloggers doen dit. Al jaren voor Teske zelfs!

@ The Moment…

Draag ik Dirty Berry van Catrice, met daarover Space Queen flakies van Essence. Dirty Berry is een mooie paarsachtige kleur met shimmertjes in. Space Queen lijkt roze in het flesje, maar hij is gewoon een doorzichtige flakie met kleine en grove glittertjes in. Zowel groen als roze als geel vind ik er in terug!

Draag ik een roze t-shirt van de C&A (Clockhouse) met een zwarte kat op en de tekst : “What are you looking at?” , de prijs weet ik niet meer precies. Ik heb het afgelopen zomer gekocht in Antwerpen, Meir. Mijn lange lichtgrijze gilet erover, en een simpele blauwe jeans (ook h&m), zwarte laarzen van de schoenenreus en mijn barbieroze sokken van de scapino (; .

Drink ik een Twist en Drink, Kersensmaak. Jummie! Hij is wel superzoet!

Draag ik geen parfum en ook geen make-up.

Tumblr_m04q1s0jam1r06vp5o1_500_large

Is het 29 februari (schrikkeldag! Dus deze dag bestaat eigenlijk niet! ) , 20u02 . Ik plan meestal mijn artikelen in, dus daarom dat jullie het waarschijnlijk op een andere datum lezen. Trouwens, voor alle duidelijk, jullie kunnen om de 2 dagen een artikel vinden op beautytipscelebs.

Heb ik me net een meergranen boterham genomen met daartussen in koffie gedoopte Lotus-speculoos.Nomnomnomnom….(Eigenlijk lust ik geen koffie!)

Ben ik plannen aan het maken voor mijn nieuwe kamer! Ik krijg een tweepersoonsbed(+lattenbodem en matras), grote kleerkast, zetel, tafeltje, ladekast en gordijnen. Verder ook nog 2 matten, donsdeken, dekbedovertrekken, kleine kussentjes, 2 grote kussens, een grote vierkante spiegel (boven het ladenkastje), 3 grote canvasdoeken (1 met een foto van mij en mijn dierbaarste familieleden, 1 van paarden en 1 van mij), opbergmansdjes, plafondlamp, .. Superleuk! Heel mijn kamer wordt vernieuwd! Alles gaan we halen in de Ikea.

6628729079_f64ecea4ed_large

Ben ik met mijn gedachten bij paarden ( mijn passie ).

Is mijn Twist And Drink op, dus drink ik mijn kopje koffie verder uit. Bleigghhh!

Luister ik naar Ordinary Girl van Miley Cyrus. Echt een mooi liedje!!!

Tumblr_lksgyothje1qctla1o1_500_large

Realiseer ik me net dat ik mijn huiswerk wiskunde niet gemaakt heb, en niet gestudeerd heb voor nederlands of geschiedenis..What the *piep* ! Hou je klaar voor een onvoldoende!

Ben ik  naar Familie aan het kijken. Remko heeft zich neergelegd bij Hannekes zwangerschap, maar ik denk dat Hanne het kind niet wil houden.. Ook haar vader weet niks van de onbedoelde kleine die op komst is.. Spannend!

Is mijn koffie eindelijk op, maar die vieze smaak ligt nog op mijn tong..

Tumblr_luli31z3lb1qlqyuqo1_500_large_large

Zo, nu zijn jullie weer op de hoogte van wat dingen (; .

Nina

 

Geef een reactie

