Celeb outfits van de afgelopen week : Pretty or jakkie?

kledingkast of kliko

Ik vind het altijd leuk om te zien wat bepaalde celebs dragen , kijk je mee naar de outfits van de afgelopen tijd? En zijn ze eerder pretty of jakkie?

Ik schrijf dit artikel ook omdat er gerequest werd om meer fashion op mijn blog te zien. Alsjeblieft!

Tumblr_lzo9mtvwhs1qf25cyo1_500_large

Taylor Swift gaat voor een casual outfit , de schoenen maken het geheel iets stijlvoller. Leuk voor een day off!

228_large

Rosie Huntington haar outfit is opzich mooi , maar de jeans..naah! Ze had beter voor een skinny exemplaar gekozen. Ik ben wel helemaal weg van haar vestje en sjaal , man i want them! Schoenen zijn ook niet helemaal mijn ding , maarja..

Vanessa-hudgens-pca-photo-album-11_large

Vanessa , Vanessa.. Zij ziet er fantastisch uit!! De laarzen , de trui , het mutsje , de jeans , .. Oohh.. Niks op aan te merken! Dit is een van mijn favoriete outfits die ze ooit al heeft gedragen. De man die naast haar loopt mag zijn schoenen wel eens opblinken , haha 😀

 Tumblr_lz1eryqqln1qjls7vo1_500_large

Mwaa , mwaa. Ik weet niet goed wat ik van deze outfit moet denken.Het is typisch Miley’s stijl , dat wel. Ze kiest voor een korte gebreide trui met rood en beige. Simpele jeans , simpele sjaal , simpele tas en simpele laarsjes.Maar dat laatste vind ik persoonlijk niet zo geslaagd , de tip van de laarzen zijn erg mannelijk naar mijn kennis. Twijfelgeval! Wat vinden jullie van Cyrus haar outfit?

kledingkast of kliko

Dianna Agron bekent kleur! Met haar gestippeld jurkje en koningsblauwe legging steelt ze ongetwijfeld de show! Let op het kraagje en de mouwen. Ik ben ook weg van de schoenen , heel geslaagd bij deze outfit. Haar bob-kapsel en retrozonnebril maken haar outfit al helemaal vintage.Goed gedaan dus!

kledingkast of kliko

Waw , het kleedje is prachtig! Staat mooi bij haar knalgele schoenen (hoog!) , en check dat tasje!! Haar make-up maakt het volledig af.Pixie Lott ziet er goed (en vrolijk) uit.Ze straalt ook helemaal!

kledingkast of kliko

En als aflsluiter , Selena Gomez en Justin Bieber. Hun outfits mooi op elkaar afgestemd.Alleen die zwembroek van Justin kan er bij mij niet door… Selena haar vestje past mooi bij haar zomers kleedje! Jeansvestje worden weer een trend , ik voel het!

Dat waren de merkwaardigste outfits van de afgelopen week.Meer celebsoutfits zien?Laat het me weten!

Nina

Bron foto’s : weheartit.com , perezhilton.com , nsmbl.nl , tumblr.com .
 
 
Geef een reactie

