Gezien op GirlScene.nl : Ariana Grande!

Tumblr_lzwdiz08eh1r7rt17o1_500_large

Zoals jullie al weten ben ik he-le-maal weg van actrice/zangeres/danseres Ariana Grande.Toen ik op Girlscene een artikel over haar las dacht ik : dit moet ik op mijn blog zetten.Dus nu , op het moment dat ik typ , 24 februari 20u32 , heb ik net het artikel gelezen.Ook ik schreef eerder een artikel over deze wondermeid , klik . Hier is de link naar het GirlScene artikel , zeker even lezen! http://www.girlscene.nl/celebs/gezien/2012/februari/ariana_grande

Nina

One thought on “Gezien op GirlScene.nl : Ariana Grande!

Geef een reactie

