Songs that make you cry

(Foto invoegen is mislukt , ik probeer het later opnieuw)

Ik ben helemaal verliefd op emotionele songs , ik kan me daar volledig in inleven en voel me dan net die persoon die aan het zingen is.Ik moet er van janken en wil het liefst zo hard mogelijk mee zingen.Liedjes waar een ziel in zit , waar emotie in gelegd is en waar de mens van vandaag zijn tranen niet meer kan bij bedwingen.Ja , die liedjes bedoel ik.Songs that make ‘ya cry , honey.Mee wenen?Lees verder!

Allereerst het liedje wat bij mij op stip nummer 1 staat.Elke keer luk het me toch om een traantje weg te pinken.Ik wed dat je het niet droog houdt , zoveel emotie zit erin.

Do , de nederlandse zangeres klinkte nog niet meteen bekend bij me in de oren , maar eenmaal naar dit liedje geluisterd te hebben ben ik fan! Heaven is een gevoelige song , haal die tissues maar boven!

Aaahh , een klassieker!Hét themaliedje uit de zieligste film ooit ; Titanic.My heart will go on van Céline Dion is een liedje wat me altijd doet denken aan mensen die er nu niet meer zijn.Mensen die je enorm mist en waar je alles wilt voor opgeven.Oh gosh , ik krijg nu al tranen in mijn ogen!

Dit liedje maakt wel veel bij mij los , maar bij het zien van de videoclip kan ik mij écht niet meer houden.Vooral bij het stuk van de oude man brak er iets in me.Je moet de clip echt eens zien , maar ik waarschuw je ; hij is very sad.

For the love of a daughter van Demi Lovato is een liedje waar zowel pit als verdriet in zit.Ik herken eigenlijk mezelf in het liedje , en het sluit bij mijn leven aan.

Zowel de clip als het liedje bevatten een flinke dosis ik-kan-mijn-ogen-echt-niet-meer-droog-houden-dus-geef-mij-snel-een-tissue , not kidding! Because of you -Kelly Clarckson

Kennen jullie dat Russische “spel” Russian Roulette?Nee?Wel , daarbij riskeer je dus je leven.Men speelt het met een groepje , er gaat 1 pistool rond met daarin 1 kogel.Die wordt ergens geplaats zodat men niet weet bij wie het pistool afgaat.Om de beurt plaatsen ze het pistool tegen hun hoofd en schieten ze.Wie de kogel krijgt is dus dood.Over dat “spel” gaat dit liedje van Rihanna , toepasselijke titel : Russian Roulette.

Normaal ben ik niet zo’n fan van miss Lewis , maar dit liedje vind ik prachtig.Mooie tekst , het betekent iets.Het pakt me , om het zomaar even te zeggen.Leona Lewis – Bleeding Love .

Dat waren de wenen-songs , ik kan me hiermee echt eens laten gaan.Janken lucht op.Oef.

Wat is jouw favoriete you-make-me-cry-song?

Nina

One thought on “Songs that make you cry

Geef een reactie

