Verzoeken??

Tumblr_lzk0xbac4a1qfuwqwo1_500_large

Om de twee dagen komt er een beauty-gerelateerd artikel online.Ik schrijf maar wat , over wat ik zelf leuk vind.Maar wat vinden jullie leuk?Wat willen jullie zien?Laat jullie horen!Omdat ik weet dat niet iedereen even graag een comment achterlaat (gewoon doen!) , heb ik een poll gemaakt.Je kan supersimpel even stemmen.Als je nog verdere klachten , vragen of specifieke ideeën hebt mag je die altijd zeggen!Laat ze even achter in een reactie of mail het door : beautytipscelebs@hotmail.com .Ik sta open voor alles!

Dus kan er iets beter?Heb je vragen?Ideeën voor een artikel?Of heb je zelf een stukje geschreven en wil dat het hier verschijnt (dat mag altijd!) ?Mail of comment , zodat ik weet wat jùllie willen. Klik even verder voor de poll.

 

8 thoughts on “Verzoeken??

  1. Klachten heb ik zeker niet! Alleen mogen de artikels soms iets langer zijn, ik begrijp ook wel dat bij sommige artikels he niet langer kan, maar je doet je best! Misschien wil ik wel nog wat meer fashion er op zien, in beauty is natuurlijk ook toebehorend “fashion”. Daarom misschien een leuke fashiontip of iets anders i.v.m. fashion!!

    Met paardenlekjes
    Brinja en Jolissa
    xxx

Geef een reactie

