Review : E.L.F 100 Palette

 Palette met 100 oogschaduwen – beperkte editie 100 Eyeshadow Palette

Omdat ik op zoek was naar nieuwe spulletjes om te reviewen , hintte een vriendin me dit palette.Ik mocht het van haar gebruiken!Superleuk natuurlijk! Een week mocht ik het lenen om uitgebreid te testen en te reviewen.Die week is voorbij , dus hier de review!

Het palette ziet er erg mooi uit , heel chic.Je zou denken dat het duur is maar integendeel!Het kost amper twaalf euro.T-w-a-a-l-f  e-u-r-o.Dàt voor 100 felle kleurtjes.Cheap!Eerste indruk : Geslaagd!

Palette met 100 oogschaduwen – beperkte editie 100 Eyeshadow Palette

Aan de binnenkant zit een spiegel.Niet echt nodig , maar oogt wel luxe.Er zit een dubbelzijdige applicator bij , ook niet nodig maar leuk voor swatches te maken.

De kwaliteit.Tjah.Voor die prijs kan je natuurlijk niet heel veel verwachten.Opzich vind ik de kleurtjes wel een goede pigmentatie hebben , op een paar uitzonderingen na dan.Voor twaalf euro wil ik die wel door de vingers zien.

Omdat er veel kleuren inzitten kan je er heel uiteenlopende looks mee maken.Perfect voor elke gelegenheid!Je kan er ook wat mee ‘spelen’. Mixen en matchen dus.Er zitten zowel matte als shimmer kleuren in.

Lekker budgetproof , thuis geleverd , luxe oogend , veel voor weinig , felle kleurtjes , … Klinkt goed!

Pluspunten : 

  • Budgetproof
  • 100 kleurtjes
  • Verschillende kleuren
  • Thuis geleverd

Minpunten :

  • Verzendkosten
  • Sommige kleuren minder gepigmenteerd

Ik vind het dus een prachtig palette!

 

Waar : Online webshop : eyeslipsface.nl

Prijs : 12 euro

Aan te raden : Ja!

 

Nina

Geef een reactie

