Happy Valentine! + nailart en look

DryIcons Blog Archive | Web Playground

Allereerst : Happy Valentine!!! Breng de hele dag door met je vriendje en wees gelukkig!Als je geen boyfriend hebt : eet chocolade en organiseer een ouderwetse girlsnight.Met zoete snacks , zelfgemaakte popcorn , ijs , romantische komedies en beautytipscelebs.Have fun!En omdat dit een perfecte dag is om roze , rood en hartjes op je nagels te hebben , heb ik hier een nailart voor jullie klaar.Het filmpje is van cutepolish (yeah!).Daarnaast heb ik speciaal voor jullie heel youtube doorspit voor een mooie (nederlandstalige) make-up tutorial voor valentijn.De winnaar is.. Beautygloss!Geniet mee van een nailart en een look!

Allereerst de nailart.Ik vind hem erg mooi!Hij is moeilijker dan het lijkt , want ik probeerde hem en het is me toch aardig gelukt!Enjoy!

 

En dan de look :

 

 

Zelf ben ik vandaag ziek , spijtig!Ik kan op school niet meegenieten van de vrolijke sfeer die er hangt en de rozen die worden uitgdeeld!Ik heb er wel gestuurd.Naar mijn twee beste vriendinnen!

Facebook

Vinden jullie valentijnsdag ook zo leuk?

 

Nina

Geef een reactie

