Getagged! (themakeupdairy.nl)

Kefche - Сайт за забавления | ddijbkyg2biqxet5o

Ik ben onlangs getagged op de blog van Silke.(zij heeft ook in de categorie ‘blogger vd maand’ gestaan) Superleuk natuurlijk! En de vragen zijn ook heel tof.Lees verder!

Een tag is echt heel leuk , iemand (de persoon die jou tagt) maakt 11 vragen.Dan tagt ze 11 personen die de tag moeten beantwoorden.Als je alle vragen gehad hebt , dan maak je zelf 11 vragen.Over eender wat!Op jouw beurt tag je zelf 11 mensen.

De regels :

  • Iedereen die wordt getagged moet 11 dingen over zichzelf vertellen
  • Antwoord de 11 vragen die degene die je heeft getagged heeft gemaakt en bedenk 11 nieuwe vragen voor degene die jij gaat taggen
  • Je MOET de tag doorgeven aan 11 anderen
  • Ga naar hun pagina en laat ze weten dat ze zijn getagged
  • Je mag niet iemand taggen die deze tag al heeft gekregen
  • Geen trucjes bij het taggen! Je MOET echt 11 mensen taggen en dus geen klets zoals ‘Ik tag iedereen die dit leest’ of ‘Ik tag iedereen die deze tag over wil nemen.

Goed , nu weten jullie wat een tag is én wat de regels zijn.Dus hier zijn de 11 feitjes over mezelf.

1. Ik bak supergraag!Muffins , cupcakes , botercake , appeltaart , chocoladecakejes , brownies , … Noem maar op! Ik vind het dan ook heel leuk als mensen zeggen dat het lekker is.Dat geeft me zo’n trots gevoel!Ondertussen weten vrienden en familie al dat als ze iets lekkers willen , ze maar een gil moeten geven.

Heyrainbows :)

2.Mijn droom is om later in Amerika te gaan wonen.Op z’n minst wil ik er eens op reis gaan.L.a.!!!!!

3.Ik heb 13 (!) katten en een hamstertje.Helaas is gisterenavond mijn hamstertje overleden.De gemiddelde leeftijd van zo’n dier bedraagt dan ook maar 2 jaar.Nienke is flink geweest en heeft 3 jaar geleefd.Nu mag ze rusten.Verder over mijn katten.Ik zie ze stuk voor stuk heel graag!!Mickey Mousse , Minoes , Kira , Mieneke , Rossie , Zwartie , Fragileke , Klein Konijn , Lola , Luna , Caramel , Mieke en Lady Gaga.Die laatste is mijn  lieveling!Even gek als de echte gaga…

I've spend so much time above the earth

4.Mijn beautypassie is begonnen door Beautygloss.Mascha heeft mij enorm veel bijgeleerd!Zonder haar had ik nooit deze blog opgestart , nooit een visagie-richting aan het volgen en nooit zo’n leuke vriendinnen gemaakt via andere blogs.

5.De laptop die ik nu gebruik is een roze acer.Ik ben aan het sparen voor een Apple , en ik ben toch al aardig ver geraakt!

6.Ik ben een happy single!

7.Naast beauty is paardrijden ook een passie van me.Ik ben gek op paarden!

Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül

8.Ik had een half jaar geleden mijn tippex-periode.Mensen uit mijn omgeving kunnen bevestigen dat het érg was.Ik kladde alles vol me vloeibare tippex!Fluostiften , pennen , potloden , gommen , banken , … Alles wat ik in mijn handen kreeg moest eraan geloven.Nu is dat gelukkig over!

9.Mijn favoriete actrice is Ariana Grande.Mijn favoriete zangeres zijn Ariana Grande , Katy Perry , Rihanna en Taylor Swift.I love them!

Google Image Result for http://hiphopwired.files.wordpress.com/2011/09/rihanna-loud-tour.jpg

10.Sneetjes kaas op mijn boterhammen lust ik niet.Raar genoeg lust ik wel smeerkaas , platte kaas , kaassaus , ziz-kaas , mozarella , geraspte kaas , chaumes , fagotin , geitenkaas , …

11.Tulpen en zonnebloemen zijn mijn favoriete bloemen!

Google Image Result for http://img.photobucket.com/albums/v128/katicksupplies/squidoo/sunflower-close-up.jpg

Nu de vraagjes van Silke :

1. Wat is je leukste vakantie geweest en waarom?

2 weken naar Turkijke!! Mijn beste vriendin en haar ouders gingen ook mee. Alleen was het voor ons twee nog een verassing!We zagen elkaar pas in het reisbusje.Een fantastische verassing!

2. Wat is de laatste droom die je je kan herinneren?

Als ik net wakker word kan ik mijn droom nog perfect beschrijven , maar later in de dag vergeet ik ze meestal.Degene die me is bijgebleven , en me dus nog kan herinneren is ( hou je klaar , hij is best wel bizar) dat Ashley Tisdale verkleed was in een bruine beer.We waren op een grasveldje samen met nog andere kleine kinderen.Ze waren in een cirkeltje hand in hand aan het huppelen.Ashley kwam uit een wagen die langs de rand stond geparkeerd en ze nam haar berenhoofd af.Heel bizar..

Google Image Result for http://cuteashleytisdale.com/userfiles/2010/10/6/images/Ashley-Tisdale-happy-Working-Out-For-Hellcats.jpg

3. Wat doe je het liefste in het weekend?

Bakken , familie bezoeken , shoppen , lezen , artikels schrijven , creatief bezig zijn , beauty , …

4. Laatste smsje dat je hebt gehad?

“Citruuuuusss!!!! ”  Ik vroeg aan een vriendin welke douchegel ze moest hebben : citrus , kanneel of chocolade.Dit was het antwoord (; .

5. Wat is je favoriete tijdschrift?

De Joepie! Elke woensdag lees ik dit tijdschrift met veel plezier.Al sinds men 9de ofzo?

6. Als je bij iemand anders de kledingkast zou mogen plunderen, bij wie zou je dat dan doen?

Katy Perry de hare!! Zij heeft zulke leuke outfits!Niet meteen om mee rond te lopen , maar gewoon leuk om te hebben ;p .

What's Your Favorite Katy Perry Outfit?

7. Met welke celebertie zou je wel een hele dag willen optrekken?

Hmmm…. Ik denk dan toch met Taylor Swift.Ze is een heel lief persoon en als er vriendinnen komen maakt ze er dan ook een leuke dag van.En ze kookt lekker 😉

8. Noem 4 positieve punten van jezelf! :D

Oke dan.Ik kan toch nog mooie looks maken.Make-up is dan ook mijn ding! Ik ben een enorme dierenvriend.Ik ben georganiseerd.Ik denk vooruit.

nyIMG_6781 | Flickr - Photo Sharing!

9. Heb je wel eens de wet overtreden, en wat heb je dan gedaan?

Ik denk het niet.. Misschien die ene keer dat ik niet betaalde op de bus en een dikke boete kreeg?Telt dat?

10. Is er iets wat je nog in je leven gedaan MOET hebben?

Piano leren spelen!! Verder wil ik nog veel doen eigenlijk..

11. Waar ben je het meest bang voor, en waarom?

De dood.. Ik ben zo bang dat ik iemand ga verliezen!!Ik weet dat het op een dag allemaal gedaan is.Als ik in de auto zit ben ik altijd bang dat we een ongeluk tegenkomen en we allemaal dood zijn.Verder ben ik nog bang voor het einde van de wereld.Wat als dat echt gebeurd?Ik wil nog vanalles doen in mijn leven!

En dan nu mijn 11 vragen! Dit zijn dus de vragen die de getaggedde mensen moeten beantwoorden!

1. Als je een tweede blog zou starten , over wat zou die dan gaan en hoe zou hij heten?

2.Wat is jouw favoriete snack?

3.Hoe zien jouw lievelings paar schoenen eruit?

4.Welke gsm heb je? (mobieltje)

5.Wat was jouw laatste aankoop?

6.Wat is jouw favoriete geur? (Geen parfum)

7.Noem het eerste woord wat in je opkomt.

8.Heb je liever een smoothie of een milkshake?

9.Ga je graag op reis met het vliegtuig?

10.Wie is jouw modevoorbeeld?

11.Is je haar gekleurd ?

 

Deze mensen tag ik :

Jolissa

Lindsay

Cynthia

Teske

Vera

Tedd

Astrid

Dagmar

Eva

Mascha

Cynthia (ml)

Als je mijn vragen hebt beantwoord , plaats dan even een link in een comment.Kijk er naar uit!

Nina

4 thoughts on “Getagged! (themakeupdairy.nl)

Geef een reactie

