Review : Lip Butters TBS

The Body Shop

Deze leuke dingetjes liggen al een hele tijd in mijn ‘left-to-review-bakje’.Ondertussen hebben ze ook mijn broekzak en mijn pennenzak leren kennen :p . Het zijn namelijk 3 lip butter van the body shop!! Ik heb ze al een hele poos , maar ik ga er nu eindelijk werk van maken!Wil je weten wat ik er van vind?Lees dan snel verder!

Ik heb de mango , coconut en shea versie.Ook is er nog lemon , maar deze heb ik niet gekocht.Gewoon omdat ik denk dat hij ‘zuur’ is voor je lippen.En zo ruikt hij ook.

Mango.

Deze was de eerste die ik gebruikte.Ik nam hem zo’n maand op proef.Ik smeerde ’s morgens , en telkens wanneer mijn lippen dreigden uit te drogen smeerde ik ze weer in.

Geur : Opzich wel lekker.Hij ruikt tropisch en doet me denken aan de fanta lip smackers.Maar halverwege de proefperiode kon ik hem niet meer ruiken! Hij was misselijkmakend! Ik rook hem gewoon té vaak , en was dat nu beu.

Smaak : De smaak is niet vies , maar ik kan hem ook niet thuisbrengen.Hij smaakt absoluut niet naar mango.Maar op een of andere manier vind ik hem wel lekker…

Verpakking : Oranje!!

Coconut.

I loooove kokosnoot!!! Mensen uit mijn omgeving kunnen dat alleen maar bevestigen  , niet normaal.Dus ik was ook wel benieuwd naar deze butter.

Geur : Kokosnoot.Maar niet over the top kokos.Hij ruikt lekker , en het is een geur die je niet snel beu wordt.Hij ruikt niet écht sterk.

Smaak : De smaak heeft wel een beetje weg van kokosnoot , maar ook zoals de geur is hij niet superaanwezig.Hij is ook niet walgelijk.

Verpakking : Bruin , de ronde sticker vanboven is grotendeels wit .Er staan kokosnoten op afgebeeld.

Coconut Lip Butter

Shea.

Ik weet niet wat mijn eerste indruk van deze is.Hij lijkt mij simpel en gewoontjes.

Geur : Zo goed als geurloos.

Smaak : Smaakloos.

Verpakking : Basic wit , de sticker is bruin.

Shea Lip Butter

Verder nog wat :

Praktisch : Hoe smeren deze drie juweeltjes?Perfect.Ze smeren goed uit , werken snel in.Ideaal tegen droge lippen! Beter dan Labello zelfs!

Prijs : €7  (Ja , voor de voortreffelijke kwaliteit betaal je een prijsje.)

Verkooppunt : The Body Shop.

Besluit : Ik ben er tevreden over.Ik zou ze ook zeker opnieuw kopen!Ze doen het goed als cadeautje , maar je kan ze natuurlijk ook gewoon voor jezelf kopen!

Aan de onderkant van de lippenbalsems zit er trouwens een stickertje dat je er makkelijk afhaalt.Dan zie je de vertaling en ingridiënten staan.

Nina

Geef een reactie

