Review : Essence Vampires Love : Blush en lipgloss

Hoi hoi hoi!Fijne zaterdag iedereen!Zak even lekker onderuit in je stoel en geniet van beautytipscelebs.Vandaag heb ik voor jullie een review klaar , namelijk van de essence Vampires Love editie.Ik heb de lipgloss en de blush uitgetest.Benieuwd wat ik er van vind?Lees dan snel verder!

Ik moet zeggen , ik ben onder de indruk!Het zijn beide speciale producten!Ook de kwaliteit is top!

Oke , let’s get it started! Eerst de blush!

Ik wist niet goed wat ik hier van moest verwachten.Een blush in een flesje?Wat?Crazyyyyy.Maar toen ik in het Kruidvat stond te kijken naar de collectie , moest ik gewoon de blush meenemen!En…I’m happy with it! Het zag er best wel leuk uit!Toen ik de dop eraf draaide , wachtte er me een volgende verassing…Een pompje??Ja hoor !Gelblush in een pompje.Het is heel hygiënisch en elkaar gestoken.Je hebt ook niet veel nodig voor wat op je gezicht aan te brengen.

Een ‘druppeltje’ is eigenlijk al genoeg.

Haaaa wat ziet het er leuk uit!Zo jelly!

Looking good!

Als je het uitwrijft op je gezicht moet je snel handelen.Het droogt namelijk snel!Het geeft een mooie gezonde blos op je wangen.

Pluspunten  :

  • Goedkoop (€2.49)
  • Hygiënisch
  • Mooie kleur
  • Leuke verpakking

Minpunten :

  • Droogt té snel
  • Blijft niet zo lang zitten
  • Moeilijk aan te brengen

Oke , we zijn blij.Nu de lipgloss.Hoe gaat hij scoren?

Er zijn twee kleuren gloss.Een roze-paarse en een rode.Omdat rood mij beter staat , heb ik die gekocht.

Ik dacht in eerste instantie dat het een knijptubetje was (waar ik niet zo een fan van ben) maar….In de tube zat een gewone sponsapplicator!

Bron foto

Suprise!! Een grote verbetering!Dit werkt veel nauwkeuriger hoor!Het rood was een hele mooie vampy kleur.I’m a fan!

 

De kleur blijft enorm lang zitten!Soms krijg ik het er ‘smorgens gewoon niet meer af!Als je het net aanbrengt heb je dat tintelende gevoel , daarna gaat de gloss plakken en ongeveer een half uurtje daarna , wanneer het goed is ingetrokken , voel je niet meer dat je het op hebt.Als je erover wrijft dan komt er echt niks meer op je vinger!Het is dus totally kiss-proof!

In het echt is de kleur félrood!

Wat ik wel heb , is dat het mijn lippen een beetje uitdroogt.Maar ik heb een oplossing gevonden!Ik doe eerst een beetje lippenbalsem (labello , tbs , ..) op mijn lippen en daarna de gloss.Opgelost!

Ik ben dus erg tevreden over de lipstain!

Pluspunten :

  • Goedkoop (€1.99)
  • Blijft lang zitten
  • Goede pigment!
  • Handig aan te brengen
  • Smaakt lekker (naar kersen beetje)

Minpunten :

  • Droogt de lippen wat uit (maar dit valt op te lossen!)

Dit waren de producten!Ik ben er erg te spreken over!

Wat vind jij van deze collectie?

Liefs ,

Nina

 

Geef een reactie

