Cartice Limited Edition ; Welcome To Las Vegas!

Cartice komt net zoals essence bijna elke maand met een l.e. .Herinneren jullie “Big City Life” nog? Deze ligt momenteel in de winkel.Maar je moet snel zijn want half november wordt er plaats gemaakt voor andere lijn!De welcome to las vegas lijn! Het is te veel om het jullie allemaal te tonen , maar hier zijn mijn favorieten!!!

“Laat de show maar beginnen! Wanneer de zon achter de horizon in de woestijn verdwijnt, verandert Las Vegas in een bruisende zee van glinsterende lichtjes. Staande ovaties voor de spectaculaire shows, verleidelijke showgirls, spannende pin-up kostuums – open het doek voor de nieuwe Limited Edition “Welcome to Las Vegas” by CATRICE. Met deze make-up, geïnspireerd op burleske, pure glamour en ‘grand diva’s’ is elke vrouw het absolute hoogtepunt van de nacht. Vanaf half november t/m eind december 2011 draag je expressieve oogmake-up in dramatische donkere tinten en een elegante glans op lippen, nagels en gezicht. Open de deur naar een wereld vol praal en pracht – deze stad zal je betoveren. Welcome to Las Vegas!”

Ja , dat klink veelbelovend!! Ik ben er alleszinds benieuwd naar!Kijken jullie mee naar mijn favoriete producten??

*Nepwimpers

Aaaah de nepwimpers! Ik vind het altijd leuk als mijn favoriete merken iets nieuws proberen!Je bent de basics gewoon (lipgloss , oogschaduw , foundation etc.) maar wij willen ook wel eens iets nieuws! Catrice heeft onze noodkreet gehoord en creeërde nepwimpers.Ze zien er wel leuk uit , en ik ga ze halen!

*Nagellakjes

Nagellakjes vind ik sowieso leuk.En deze kleurtjes zien er wel heel leuk uit! Cartice-kwaliteit is goed , en de nagellakjes zijn hun toppers!Zijn jullie ook zo benieuwd naar die bleek-gelige kleur?Hihi.. 🙂

*Shimmer poeder

Nog iets nieuws van Catrice!Shimmering Powder , de flacon ziet er veelbelovend uit , heel chique en strak.Hmm looking good!

*Duo lipgloss

En mijn laatste favoriet … Duo lipgloss!

 

Ik kan niet wachten tot deze lijn eindelijk in de winkel ligt! Kruidvat , hou je klaar!

Liefs ,

Nina

 

3 thoughts on “Cartice Limited Edition ; Welcome To Las Vegas!

  1. Pingback: κατασκευή ιστοσελίδας δωρεάν

Geef een reactie

