What a voice!Ariana Grande…

What te ****! Enkele maanden geleden was ik helemaal in de ban van het jeugdprogamma Victorious.Nog steeds trouwens :p . Mijn favoriete personage is Cat.Cat is the little redhead van de groep , enthousiast en spontaan naar hartenlust!Soms komt ze wel een tikkeltje dom over , maar ze bedoelt het allemaal goed.Cat is grappig en very stylish.Ik ben jaloers op haar kledingsmaak!Oke , back to the topic … Dus in de reeks heeft Tori de hoofdrol , dus haar hoor je het meeste zingen.Tot Cat zong…Ik was volledig betoverd door haar stem….Cat haar echte naam is Ariana Grande , op YouTube covert ze liedjes.Prachtiiiiiiig!Ariana Grande is mijn lievelingszangeres en lievelingsactrice.Lezen jullie even verder voor haar zang – en acteerkwaliteiten?

Hier een paar stukjes van acterende Ariana , uit Victorious.Ik ben echt weg van haar!Trouwens , het zijn ‘funny moments’ filmpjes.

En dan nu haar zang.. Hou je vast!

Grenade

Express Yourself/Born This Way

Give It Up

Fantastisch toch? Wat vinden jullie van haar?Ik ben echt helemaal weg van Ariana Grande..

Leuke weetjes about her :

  •  Voor de rol van Cat te krijgen , moest ze haar haren rood verven.Van bruin naar rood dus!
  • Ariana was al actief in de zangwereld van haar negende.
  • Oordpronkelijk deed ze auditie voor de rol van Jade.
  • Ze verknalde haar auditie totaal , de makers vonden dat juist goed passen bij Cat.
  • Ariana is in real life beste vriendinnen met ‘Trina’.

Liefs ,

Nina

 

 

4 thoughts on “What a voice!Ariana Grande…

Geef een reactie

