Blogger van de maand! (November)

En de Blogger van November is bekend!Lindsay van horsehome , is een van mijn beste vriendinnen!Zij heeft een paardenblog!Hier legt ze het allemaal zelf uit…

Hoi, ik ben Lindsay Bonnez!

 

Voorstellen :

Mijn naam is Lindsay Bonnez.Ik ben 13 jaar oud , en woon in de buurt van Sint-Niklaas. Net zoals Nina heb ik een eigen blog.Mijn blog gaat wel over iets totaal anders.Mijn blog gaat over paarden. Op 8 juli ben beginnen bloggen.Bijna tegelijk met Nina waar ik dan ook superblij om ben.Ze heeft me veel geholpen in het begin toen ik nog niet met alles mee was 😉

 Vanwaar de naam :
Mijn blog heet horsehome.wordpress.com  .Die naam komt natuurlijk niet voor niets hé.Ze is vooral verwezen naar mijn grootste droom : een eigen manège hebben later.Sinds 5 maand rijd ik paard.En daarvoor verzamelde ik al héél veel van paarden.Mijn kamer hangt vol posters tot op de buitenkant van mijn deur.In mijn kamer is er zo’n 3/4 bezet met paardenspullen .
Wat kan je verwachten :
Maandelijks komt er een letter online , de beginletter van leuke paardennamen die ik telkens met jullie deel.
Ook is er om de 2 weken een filmpje over bekende paardenprogamma’s , technieken of bekende paardenleraars te zien.Binnenkort verschijnt er maandelijks een boekenverslag over een paardenboek op mijn blog.
Er komt bijna dagelijks iets online.
De meeste artikels gaan over rijden,trainen en speciale tips and tricks.Op mijn blog komen maandelijks verassende dingen aan bod.
Mijn kalenders :
 Zelf maak ik ook kalenders.Mijn bezoekers geven dan in een reactie door van wie/wat ze een kalender willen. Via mail stuur ik de kalenders door , binnen de 2 weken .Helemaal gratis :).
Je moet ze dus wel helemaal zelf afdrukken.
Zie je op mijn blog!
Neem dus zeker een kijkje bij Lindsay , http://horsehome.wordpress.com/
Liefs ,
Nina
Wat vind jij van Lindsay’s blog?
One thought on “Blogger van de maand! (November)

Geef een reactie

