Get the look : Miley Cyrus

Ik heb voor jullie de leukste Miley-Items samengevoegd.Benieuwd naar de prijzen+winkels?Lees dan snel meer!

1 : jcpenney.com : €13

2 : mango.com : €29

3 : endless.com : €250

4 : peacocks.co.uk : €10

5 : topshop.com : €30

6 : barneys.com : €1150

7 : H&M :€48

8 : welikefashion.com : €24

9 : houseoffraser.co.uk : €16

10 : zenggi.com : €115

11 : net-a-porter.com : €735

Ik heb een streetstyle-miley uitgezocht en ook een classy -chic-miley.

Wat vind jij hiervan?En welke van de twee stijlen vind jij het leukste?

Liefs ,

Nina

2 thoughts on “Get the look : Miley Cyrus

    • Thanks , ik maak die collages via polyvore.Ik zoek foto’s op , kledingstukken die erbij passen , leuke achtergrond , … Dan zet ik de foto’s in de juiste grootte.Kledingstukken schikken…Nummertjes bij plaatsen en dan prijzen + winkelformatie zoeken. 😉 ❤

Geef een reactie

