Uggs : Hotter dan ooit!

Nu de winter eraan komt halen we onze bottekes weer boven.Maar geen gewone bottekes , we nemen de uggs weer!Jaja , dezelfde schoen die vorig jaar razendpopulair was , maar nu nog populairder.Let maar eens goed op , overal zie je hem voorbijkomen.De uggs zitten supercomfortabel en zijn lekker zacht vanbinnen.Ondertussen heb je ze in verschillende soorten.Met een rits , met knoppen , in verschillende kleurtjes , .. Zelf had ik nooit wat met uggs.Ik vond ze lelijk en misvormd.Kan best zijn , maar ze zitten o zo goed!Ik heb me eraan gewaagd en kan niet meer zonder.Lees snel meer voor de leukste uggs!

Zelf heb ik 3 paar.Zwarte met langs de zijkant een knop en langs de bovenkant wat (nep)pels.Dan nog simpele grijze en dan omgeplooide lichtbruine uggs.Mijn zwarte draag ik het allerliefste en thuis draag ik meestal mijn grijze.

Op bovenstaande foto zie je hoe de normale ugg eruit ziet.Persoonlijk vind ik ze lelijk , maar hey , wat een comfort!De ideale winterboot als je het mij vraagt.Alleen is er een minpuntje ; De meeste uggs zijn niet waterdicht , dus ze zijn ook niet geschikt voor sneeuw.

Flashy!

Ja , alle kleuren en maten!

Wat vind jij van de uggs?

 

 

2 thoughts on “Uggs : Hotter dan ooit!

  1. waarom zijn uggs zo duur maak ze goedkoop 60 50 euro dan kopen mensen het ook omdat het dan goedkoop is ik wil ook uggs ik huil elke dag allen me ouders vinden het te duur

Geef een reactie

