Favoriete Ben & Jerry’s smaken

Mmmm..Ice-cream!Als ik me down voel , of als ik gewoon honger heb , eet ik wel een hele pot Ben & Jerry’s leeg.Ik ben er sinds vorig jaar echt verslaafd aan geworden!Ik deel jullie mijn favoriete smaken.Oja , nu heb ik CookieDough in mijn vriezer staan!Jummie!

Chocolate Fudge Brownie

Hele lekkere smaak ,  niet mijn favoriet , maar hij blijft top!

Chocolate Macadamia

Ook superlekker , gewoon simpel chocola en vanille.

Cherry Garcia

I loooove kersen , deze moest ik dus meteen proeven!Het smaakt enorm zoet , me likey!Er zit ook chocola en vanille in.

Jamaican Me Crazy

Deze is niet meer te koop denk ik.Spijitg!Hij smaakt heel tropisch en het voelt meteen als vakantie aan.Ik heb hem maar 1 keer gegeten , maar ben hem nooit vergeten.Hij is echt overheerlijk!

Coconutterly fair

De mensen die me persoonlijk kennen weten dat ik echt gék ben op kokosnoot.Bodybutter , lippenbalsem , parfum , body splash , kokossap , …Alles!Dus dit ijs is perfect voor me , en het smaakte ook perfect!

Dat zijn zowat mijn favoriete smaken Ben & Jerry’s.

Wat is jouw favoriete smaak?

Geef een reactie

