Beauty ABC ; F

En we hebben de F ,

Zoals de meesten onder jullie al weten doe ik het Beauty ABC , om de zoveel tijd komt er een letter.Waar een make-up woord mee begint , dat woord leg ik voor jullie uit.Dit is eigenlijk meer gerricht naar beginnende beauty-addicts , maar ook experts kunnen er misschien wat van leren.Lees snel meer om te weten welk woord er nu aan de beurt is!

F  : Facewash : Ik heb al eens eerder een artikel geschreven waarbij er heel uitgebreid gezegd wordt wat facewash precies is.Ik leg ook uit hoe je het zelf kan maken , klik hier voor dat artikel.Kort gezegd : Facewash is een soort gezichtszeep dat op milde wijze je huid reinigt.Je kan het zelf maken maar ook kopen in de winkel , mijn aanrader is die van Clinique.

Liefs ,

Nina

 

 

Geef een reactie

