Poll : Big Halloween Artikel?

Ik heb al een paar dingen in verband met Halloween gepost , klik en klik.Nu mijn vraag : Zou ik een groot Halloween artikel maken , met daarin tips en tricks om een halloweenfeestje te geven , nailarts , make-up looks , hoe je een pompoen uitholt , de geschiedenis van Halloween , de beste horrorfilms , tips om je outfit een eng tintje te geven , halloween spulletjes knutselen ,’bloed’drankjes maken , hapjes , …En al dat soort dingen erin.Ook zou ik dan nog even die 2 dingen waar ik al over heb geschreven , nog eens herhalen in het BIG artikel.Volgende week is het Halloween (maandag) maar jullie gaan misschien in het weekend naar een feestje of geven er zelf een!Klik snel op meer voor de poll.

 

Dus , willen jullie een gigantisch groot Halloween artikel?Of liever niet?Stem dan snel op de bovenstaande poll.Als er zo’n artikel komt , waarschuw ik jullie : het wordt BIG!

Liefs ,

Nina

Geef een reactie

