Nieuwe songs in Hollywood!

 

Een aantal artiesten hebben nieuwe liedjes uitgebracht , ik ga ze met jullie delen en jullie mijn mening geven.Klaar?Ja?Echt?Oke , lees dan meer!

Rihanna – Cheers (Drink To That)

Cheers is al een klein poosje uit.Hele mooie song , like usial! Alleen is het wat herhalend , je kent de tekst vanbuiten in 2 seconden.Het is altijd hetzelfde deuntje.Ik denk dat ik het snel beu gehoord ga zijn!

Cijfer : 7/10

 

Avril Lavigne – Wish You Where Here

Avril heeft weer een topsong klaar.Ze staat bekend om haar liedjes met een rocktwist in.Maar ook om haar liedjes met een emotionele toon in.Dit is een hele emotionele.Al zit er toch een wat actie in.De videoclip is wat saai vind ik.Ik had iets anders verwacht aangezien Avril haar clips normaal spectaculairder zijn.Toch verdient ze een pluim!

Cijfer : 9/10

 

Justin Bieber – Mistletoe

Oke , hier kan ik geen eerlijke punten op geven.Ik ben absoluut geen bieber-fan.Maar ik ben ook geen hater , ik vind hem gewoon niet goed.Iedereen zijn eigen mening!Dit is wel een typische Kertsong 😉 Justin had al heel vroeg zijn kerstsong opgenomen en hij was ook vervroegd af.Dus een paar maanden op voorhand wenst Bieber zijn fans een happy christmass!

Cijfer : Kan ik niet (eerlijk) geven .

 

BeyoncĂ© – Love On Top

Ik had echt meer verwacht!Het liedje is traag , maar ze zingt altijd hetzelfde waardoor het geheel wel heel saai wordt…De clip zit vol slow-motions en spiegeleffecten.Maar deze waren ook saai.Ik zat verveeld naar de clip te kijken en was blij toen hij eindelijk gedaan was.Geen aanrader!

Cijfer : 2/10

 

Katy Perry – The One That Got Away

Katy heeft geen videoclip gemaakt , helaas!Maar ze heeft wel een schitterende single gezongen!Ik vind hem heel mooi.Het achtergrondmuziekje blijft hetzelfde maar het stoort niet.Katy Perry heeft een mooie stem en die komt in dit liedje volledig tot haar recht.

Cijfer : 8,5/10

 

Mijn favoriet : Avril Lavigne-Wish You Where Here

Don’t like! : BeyoncĂ© – Love On Top

Dat waren de nieuwste liedjes van the stars!

Welke is jouw favoriet?

 

Geef een reactie

