Lay-out Changing

Degene die mijn blog volgen , weten dat ik mijn lay-out simpelweg HAAT.Ondertussen heb ik er mee leren leven , maar sinds kort realiseerde ik me hoe mooi andere blogs waren…Ik wil dat ook!Dus , ik ga expirementeren.Met lay-outs.

het kan dus zijn dat beautytipscelebs er de komende dagen wat raar uit gaat zien..Don’t worry!Ik ga gewoon wat uitproberen!

Als ik een definitive keuze heb gemaakt , zal ik er een artikeltje aan wijden.

Updates blijven gewoon komen zoals normaal.

Nina

Geef een reactie

