Sneak Peeks : Last Summer…#2

Sneak Peeks van de zomer deel 2 , klik hier om het eerste deel te lezen.Benieuwd wat ik nog heb gedaan deze zomer?Lees dan snel meer!

Trouwens op de bovenste foto staat het atomium afgebeeld , daar was ik langs gereden.Fotootje trekken!!!Check hoe een lange file er staat 😉

 

Beetje wazige foto , excuse me! Dit is mijn dwerghamster , Nienke ❤ We hebben haar gekocht op werelddierendag , mooie dag dus.Ze is ondertussen iets meer dan 2 jaar oud.De gemiddelde hamster leeft maar 2 jaar , dus ik hou mijn hart al vast.We waren haar kooitje aan het schoonmaken dus zat ze vrolijk rond te rennen over de keukentafel.Ik vond het wel grappig!

Kippetjes in mijn tante haar tuin!!Ze heeft de kippen nog maar pas , ik ben er een beetje bang van dus ik bleef aan de andere kant van het hek 😉

Ze waren een lange tijd aan het werk in mijn dorpje , toen ik naar mijn tante fietste kon ik er amper door!Dit is nog maar een heeel klein stukje van de werken.Het was echt vreselijk!Ook lag er overal afval.

Lievelingsdier gespot in de zoo , zebra!!!!

Expirimenteren met fotografie , mijn kat Kira moest eronder lijden ;p

 

Dat was weer een stukje van mijn zomer ,

Nina

Geef een reactie

