Sneak Peeks : Last Summer… #1

Summer’s over , baby!

Ja , de herfst is begonnen ,en hoewel ik heel enthousiast was over dat seizoen ; mis ik toch stiekem de zomer!Ik besloot er een artikel aan te wijden , en jullie te showen wat ik zowat uitspookte rond juli en augustus.Het zijn wat (oke , heel veel dan…) sfeerfoto’s.Enjoy!

Haha , ik kwam de veranda binnen en zag Luna (zwarte katje) en Lola(het witte katje) zo grappig liggen , precies Ying en Yang 😉

Chico , een van mijn lievelingspoesjes , is overleden deze zomer.Het is shokkend als je buitenkomt en je ziet je kat in de goot liggen ; glazige ogen die naar je kijken , witte vacht vol met bruinrood verhard bloed en de pootjes stokstijf gestrekt.Ja , heel shokkend als je het mij vraagt.Ik kan het weten.

Lola , Caramel en Chico op een lazy sunday.

En Mieneke was bevallen , er liggen ook nog een paar andere katjes bij die niet van haar zijn.Mien had in totaal 4 poesjes op de wereld gezet.

Haha , cupcakes gemaakt 😉 Deze zijn niet zo goed gelukt…. Ach , ik verveelde me tenminste niet meer.

Naar de zoo geweest in Antwerpen!De pinguins waren zo funny! Ze waren zo nieuwsgierig!!!!

Ik ga dit in een paar delen doen , het zijn  echt immens veel foto’s! Dit was dus al een deeltje , tussendoor komen er ook nog de gewone updates online.Misschien 2-3 per week een Sneak Peek van de zomer.

Nina

 

5 thoughts on “Sneak Peeks : Last Summer… #1

  1. Pingback: Sneak Peeks : Last Summer…#2 « beautytipscelebs

Geef een reactie

