Shoplog : Yves Rocher

Vandaag een shoplogje ,

Een tijdje geleden ging ik eens binnen in de Yves Rocher , de parfums zijn daar altijd zo heerlijk!Maar ik kocht ook nog wat andere dingen..

Lees snel meer!

Excuses voor de slechte foto-kwaliteit.

Mijn aankopen.

 

Het paarse zakje , is een braambes zeep.Hij ruikt overheerlijk en maakt je handen (daar gebruik ik hem voor) zijdezacht!Jammie , elke keer krijg ik zin om hem op te eten 😉 Prijs : €3,50 .

Het oranjetubetje is een abrikozenlipgloss.Een hele fijne!Lekkere geur , lekkere smaak , .. Jum Jum!Prijs : €3 .

Daarnaast ligt er een nagellakje.Mijn allereerste Yves Rocher lakje!….And i liked it!Het kwastje is lang , op een of andere manier vind ik dat fijn!Het is een lichtbruine zandkleur , echt een nudetintje!Prijs : €4 , 90 .

Onderaan vinden we 2 parfumetjes!Jeej!Strawberry en Coconut.Ik ben verslaafd aan alles wat met kokosnoot heeft te maken ; bodybutter , parfums , lotions , handcrèmes , … Het zijn 20 ml flesjes , je hebt ze ook in grotere formaten.Strawberry is echt een hele zoete geur!Ik hou er wel van , maar dan wel op zomerse dagen.Coconut ruikt naar pure kokosnoot (ja naar wat anders?).Ze komen uit de ‘Plaiser de Natures’ lijn.Prijs : €3,50 .

Ik denk dat ik het meest tevereden ben met de nagellak.Ook de rest is heel leuk!

Dat was het , I ❤ YVES ROCHER 😉

xxx

Nina

 

Geef een reactie

