Oproep! Ik zoek jullie nailarts!

Even een oproep aan JOU!

Heb jij ooit al een te gekke nailart gemaakt?Eentje waar je juist trots op bent?

Mail me een foto door met een korte uitleg erbij : beautytipscelebs@hotmail.com

Ik verzamel de leukste nailarts , en maak er een artikel van.

Ga dus vlug aan de slag me die nagellak!Je kan natuurlijk ook een oude foto gebruiken die je al had!

One thought on “Oproep! Ik zoek jullie nailarts!

  1. Pingback: Remember??Nailart! « beautytipscelebs

Geef een reactie

