Dream with me!

Elk meisje heeft dromen.Dromen die ze ooit wil bereiken en waar ze alles voor over heeft.En ja , ik heb ook van die levensdromen..Misschien vinden jullie sommigen daarvan gek , misschien begrijpen jullie er , misschien hebben jullie dezelfde dromen.Ik heb het dus niet over je dromen die je ’s nachts in je bed droomt.Nee ik heb het over dingen waarvan je je hele leven al naar uitkijkt.Lees snel verder en ontdek mijn dromen waar ik alles voor over heb…

Zingen.

Jaaah zingen is wel mijn grootste droom.Ik hou enorm veel van zingen!!!Ik zou het allerliefst ergens optreden of een kleine demo openemen.Gewoon simpel.

Rood haar hebben.

Deze wou ik al lang.Ik mag mijn haar niet kleuren (jammer!).Ik wil niet echt felrood , meer rood met een bruine ondertoon.Zelf heb ik blond haar.

Shoppen FREE!

Iedereen heeft deze droom wel denk ik , alles kopen wat je maar wilt!Schoenen , make-up , snoep , kleren , tassen , accesoires , … Aaah zalig!

The life in America.

Een van mijn grootste dromen is wonen in Amerika.L.a. meer bepaald.Ik kan niet uitleggen waarom , maar ik wil het zooo graag.Minpuntje : Ik denk dat ik België enorm ga missen (en mijn familie & vrienden ).Ik wil er zeker eens op reis gaan , yeah! Spijtig van het lange vliegen , maar ondanks mijn vliegangst , heb ik het er voor over!

Fotografe worden.

Ik kon niet kiezen : Schoonheid of fotografie (kunst).Uiteindelijk heb ik gekozen voor STV (schoonheid) en wil ik voor visagie gaan.Later ga ik wel bijstuderen voor fotografie!

Op het vrijheidsbeeld lopen.

In New-York wil ik op het vrijheidsbeeld lopen.Dat kan , maar het is enorm duur…

Londen , here i come!

Ik wil graag Londen eens een bezoekje brengen.

In love with Paris.

Ook Parijs staat op mijn verlanglijstje.

Naar Hawaii gaan.

Ik weet het , ik wil veel steden/landen bezoeken.Ook Hawaii. 😉

Katy Perry , Rihanna of Ariana Grande ontmoeten.

Vooral Ariana , i wanna meet her!!!!!

Mascha , van Beautygloss ontmoeten.

Ik volg haar al jaren , en zij was het steuntje dat ik nodig had om m’n eigen blog te starten.Dankzij haar heb ik ook veel over make-up geleerd en ben ik schoonheid gaan volgen om vervolgens visagiste te worden.Ze geeft een BG-Party , waar ik supergraag naartoe wou om haar te ontmoeten , andere beautyfreaks te leren kennen , een goodiebag te ontvangen , lekker eten & drinken , hannah behandelingen te laten doen , …. Maar Amsterdam is echt wel té ver voor mij!

Lush , Mac , Sephora , Victoria’s secret binnenwandelen.

Deze winkels zijn NIET in mijn buurt te vinden , en ik baal daar enorm van.

Een hond hebben.

Ik heb heeeeel veel katten en 1 hamster.Maar ik zou graag een hond hebben.Yup , een trouwe viervoeter :p

 

Dat was het zo’n beetje.Nu weten jullie al wat meer over mijn doelen 😉

Hebben jullie van die levensdromen?Deel ze in de comments , het lijkt me leuk om die van jullie te lezen!

Hope you’re dream come true!

 

 

2 thoughts on “Dream with me!

Geef een reactie

