Review : E.l.f. Lipgloss

Onlangs had ik een bestelling geplaatst bij ELF (eyeslipsface).Ik mocht voor 70 euro dingetjes uitzoeken voor mijn verjaardag!Fantastisch cadeau!En zeker als je weet dat het allemaal 1 euro kost!Natuurlijk heb je ook grotere dingen die meer kosten.Ik had o.a. een kwastenset , nagellakjes (veeel) , materende doekjes , veeeeel lipgloss , een paar lipsticks , oogschaduws , zeep , handzeep , fan brush , highlighter , eyeliners , lipglossset (met 5 lipglossen in) , compactpowder , blushes en nog vele meer besteld.Vandaag review ik voor jullie 6 lipglossen.

Eentje kocht ik appart (Pink Kiss) en de andere zaten in de set.De lipglossjes zijn heel praktisch door het draaisysteem.Vanonder moet je eraan draaien , dan kommt er tussen het kwastje lipgloss.En smeren maar!

De eerste is Pink Kiss , de apparte.de andere vijf  v.l.n.r.: Berry Bliss , Va Va Voom , Pink 1 , Pink 2 , Pink 4.

Ze zijn heel plakkerig , wat voor mij een voordeel is , want dat betekent long lasting.Enn inderdaad , mijn lipgloss bleef bijna de hele dag zitten.Hij smeert goed , en geeft niet te veel/te weinig af.Juist de perfecte hoeveelheid.

De eerste drie (van onder naar boven) zijn de eerste drie op de vorige foto.De andere drie zijn de laatste drie.

Na gebruik ziet het kwastje er wel vies uit.Er hangt een hele boel lipgloss aan en dat oogt smerig.Helaas kan je het niet voorkomen , spijtig.De kleuren die in de set zaten , waren allemaal shimmer met glittertjes in.De gloss die ik appart had besteld was zonder glitter.

Pink 4 en Pink Kiss zijn mijn persoonlijke favorieten!

Ik ben over het algemeen heel tevreden erover!Zeker voor de prijs! Als je de lipgloss appart koopt , kost hij 1 euro.De set kost 5 euro.

Geef een reactie

