Songs …. Like! #1

Hoi , ik heb zo mijn ‘muziekmomenten’.Dat zijn tijden waarin ik constant naar hetzelfde liedje wil luisteren en er helemaal verliefd op ben.Momenteel is het Skyscraper van Demi Lovato.Vorige week was het nog Grenade , Ariana Grande versie.Mijn favo zangeres!Zelf zing ik ontzettend graag en ik kan het de hele dag door doen!Ik laat jullie mijn favo liedjes zien , van de voorbije weken.

 

Mr.Know it all , van Kelly Clarkson.

 

 

Skyscraper van Demi Lovato.

 

Grenade – Ariana Grande.Misschien kennen jullie haar , Cat valentine uit Victorious.Ze is mijn favoriete actrice én zangeres.Wat zij kan is fantastisch!

 

Volgende keer laat ik weer 3 van mijn favorieten zien , xxx.

Geef een reactie

