Overzichtje leuke artikelen ;)

Omdat mijn site al een hele poos bestaat , en er inmiddels al meer dan 150 berichten op verschenen zijn ; leek het me leuk om een overzicht te maken van de handigste /leukste artikelen.

Het bananenschil masker ; Dit masker gebruik ik zelf elke week en het is gewoonweg fantastisch!!!

Sterren zonder make-up ; Altijd leuk om eens te bekijken ;p

Spaartip! ; Hele handige spaartips en ze werken echt !

DIY opbergsysteen lipgloss ; Ik gebruik het zelf ook.Dit vind ik de beste manier om lipgloss te bewaren.

Beachy lokken ; Iedereen wil beachy lokken , ik vertel ze hoe je ze kan krijgen!

Vijlen , hoe en wat? ; Hoe moet je vijlen en welke vijl gebruik je het beste?Klik!

Shop-adressjes ; De allerleukste shopplaatsen vind je in dit artikel.

Schots voetbad ; Een speciaal en heerlijk voetbad…

Rug losmaken ; Hoe je je rug eens kan verwennen.

Cupcakes Pics ; Droom even weg bij deze heerlijke foto’s!

Eyeliner als nagellak ; Hoe je eyeliner gebruikt op je nagels.

Koud & warm type make-up ; Ben je een warm of een koud type?En welke kleuren passen er dan bij jou?Klik even!

Eyeliner tip ; Hoe je supereasy vloeibare eyeliner aanbrengt.

DIY citroen & suiker gezichtsscrub ; Superleuke handige gezichtsscrub!

How to : wenkbrauwen epileren en bijtekenen ; Hoe je gemakkelijk en zelf je wenkbrauwen verzorgt.

Tips voor snel bruin te worden! ; Een paar tips voor sneller te bruinen.

Gele tanden verdoezelen ; Hoe camoufleer je het best gele tanden?

DIY handmasker banaan ; Ook je handen willen eens verwend worden!

Scrub ; Hier leg ik jullie alles uit over scrub.

Gezond zijn : tips ; Een paar tips om je levenstijl te verbeteren.

Ik weet dat het enorm veel is , maar dit zijn echt super dingen die mijn persoonlijke favorieten zijn.Kijk zeker even in de rubriek ‘tip van de week!’ , want die rubriek barst namelijk van de beautytips.Elke week mogen jullie er eentje verwachten.Verder over dit artikel : Het leek me handig voor ‘nieuwelingen’ op mijn site.Je kan natuurlijk ook gewoon eens rondsnuffelen op beautytipscelebs.Er zit vast wel wat voor jou tussen.

Als je vragen , opmerkingen , klachten , tips of gewoon mail hebt ; dan mag je die sturen naar beautytipscelebs@hotmail.com .Of gewoon een reactie plaatsen! xxxx

 

Geef een reactie

