DIY opbergsysteem lipgloss

Vandaag heb ik voor jullie een leuk DIY opbergsysteem.Ik heb het van Beautygloss.nl ; maar ik gebruik het systeem zelf ook en ik ga het met jullie delen!

Allereerst heb je WC rolletjes nodig , hoeveel je er nodig hebt hangt er vanaf hoeveel lipgloss je hebt.Zelf heb ik een grote mand vol , dus in totaal heb ik zo’n 3 maand wc rollen gespaard.Je hebt ook een nietjesmachine , schaar en iets voor het in te zetten nodig.Dat kan een deksel van een schoendoos zijn , een mand , een doos , je kan het ook gewoon los op tafel zetten.Ik heb het in een mand gezet.

Je knipt de wc rolletjes in twee en niet ze allemaal aan elkaar.Het is belangrijk dat je de rechte kant naar onder zet , anders gaat het wiebelen.Het maakt niet uit in welke vorm je ze naast elkaar niet , je kiest zelf maar.Als je het in een doos ofzo zet moet je wel opletten dat het erin past.

Als je klaar bent , kan je het gaan versieren.Schilderen , beplakken met stickers , glitters erover , …. Wees creatief!

Goed , het is klaar.Nu gaan we de lipglossen erin plaatsen .Het beste is dat je ze sorteer op kleur.Of op merk.Kleur vind ik persoonlijk handiger.Als je dan een donkere ooglook hebt gemaakt , dan moet je niet al je nude lipglossjes bij elkaar liggen zoeken.Wat ook handig is , is dat je de glossjes op z’n kop zet.Zo zie je meteen de kleur/naam/nummer.

Dit systeem is ook te gebruiken voor mascara’s en andere langwerpige make-up items.

Succes ermee!Laat me even weten bij de reacties of je het ook gemaakt hebt , waarmee je het mee versiert hebt en wat er in staat.

xxx

One thought on “DIY opbergsysteem lipgloss

  1. Pingback: Overzichtje leuke artikelen ;) « beautytipscelebs

Geef een reactie

