Geswatcht : Lipsmackers Claire’s

Vandaag heb ik geen nagelswacht voor jullie , maar een lipswatch.Ik heb drie leuke lipsmackers in de Claire’s gekocht en wil deze voor jullie reviewen.

De eerste is een Sprite Lipsmacker.Hij is groen van kleur met het logo van sprite erop en de stick zelf is wit.Hij ruikt onglooflijk goed naar sprite en smaakt ook zo.Ik had hoge verwachtingen van deze maar het viel wat tegen.Het maakt men lippen heel erg wit en daardoor zie je goed de velletjes.Ook is hij niet zo nauwkeurig en dekkend.Dat hij niet goed dekt zie je terug op de foto.

Sprite Lipsmacker

De volgende was een Cola Lipsmacker.Eerlijk gezegd lust ik totaal geen cola!! Maar de Lipsmacker vind ik fantastisch!De beste van de drie!Op je lippen geeft het een lichtbruine kleur met gouden schijn.Ook de geur is goed , hij is niet te sterk en daardoor ook niet walgelijk.De verpakking is mooi rood met het logo van cola en verder niets speciaals.Op de foto zie je de kleur niet zo goed maar het is de moeite waard!

Cola Lipsmacker

De laatste die ik kocht was een fanta.Love fanta!!Favoriete frisdrank!De verpakking is mooi en leuk.De stick zelf is oranje.Oke , de geur..Het is een enorm sterke geur en als je het een paar keer per dag op doet heb je zin om te gaan kotsen.Zo sterk is de geur!Op je lippen geeft het een klein beetje oranje gloed maar verder niets speciaals.Ik ben dus niet onder de indruk.

Fanta Lipsmacker

Sorry voor de slechte kwaliteit (webcamkwaliteit grr..).De Cola is mijn absolute favoriet ook al lust ik geen cola.Een aanrader dus! Ik heb de sticks bij de Claire’s gekocht voor 3,95 euro per stuk.Ze zijn  ook te koop bij Di en Delhaize.

Geef een reactie

