Weinig updates….Waarom?

Heej iedereen!

Waarschijnlijk hebben jullie het al gemerkt : beautytipscelebs vermindert met z’n updates.Het is de bedoeling dat er 2 artikelen per dag online komen , helaas wordt dat nu moeilijker…

Nu school terug begonnen is, kan ik overdag niet schrijven.Alleen ’s avonds en in  het weekend.Het is niet de bedoeling om men hele leven aan de site te wijden en als een freak van elke vrij moment gebruik te maken om te schrijven.Nee , dat zie ik niet zitten.Als ik rond 16 u thuis kom van school maak ik mijn huiswerk , leer ik en zet ik mijn materiaal voor de dag erna klaar.Daarna ga ik eten en dan begin ik te schrijven.Tegen dan is het vaak al 20 u en heb ik geen fut meer , Toch niet voor 2 artikelen.Ik doe mijn best om een goed artikel in elkaar te steken en vergeef het me alsjeblieft als het niet vlot leest.

Natuurlijk blijft beautytipscelebs bestaan , ik hou van de site!!!Maar jullie moeten het begrijpen dat er niet elke dag kan geüpdatet worden.

Jullie kunnen natuurlijk ook eens terugbladeren in de site!! Kijk in de categoriën , daar vind je genoeg leesplezier tot er weer een nieuwe update online komt!

xxx

Geef een reactie

