Blogger van de maand : Fashion-nd-Style!

Onze allereerste beautyblogger van de maand is….Silke Bouwes van Fashion-nd-Style!

Toen ik een kleine week geleden een mailtje stuurde naar Silke met de vraag of ze onze eerste blogger vd maand wou zijn , kreeg ik spoedig een antwoord terug.Heel enthousiast vertelde Silke over haar blog en wat ze ermee wou.Thanks Silke!

Silke vertelt :

Hoi, ik ben Silke Bouwes. Ik ben 19 jaar en woon in Krimpen aan den IJssel. Al meer als 2 jaar ben ik samen met mijn lieve vriend Dennis. Mijn zusje is samen met hem mijn alles in deze wereld. Ik ga niet naar school en werk niet, maar dat heeft een goede reden. Ik hou van dieren, muziek, lekker eten en make-up. 
 
Allereerst wil ik even zeggen dat ik het ontzettend lief van Nina vind dat ze mij heeft uitgeroepen tot beautyblogger van de maand. Ik blog nog maar net een jaar, en ben ook nog niet heel bekend. Dan zijn dit soort reacties natuurlijk ontzettend leuk om te lezen! 
 
Op 13 augustus 2010 kwam mijn eerste blogpost online. Ik wist toen nog niet echt wat ik ermee wilde, zolang ik maar iets kon schrijven wanneer ik dat leuk vond. Ook kon ik niet echt een goede naam bedenken. Ik was van plan om te schrijven over mode, vandaar fashion-nd-style, maar merkte al snel dat ik mijn interesse toch meer moest zoeken op beauty gebied. Aan het begin waren er dan ook maar weinig artikels online.
 
Langzaam kwamen er wat bezoekers die af en toe een reactie achter lieten. Aan het begin waren het vaak vriendinnen. Ik weet nog dat ik de eerste comment kreeg van iemand die ik niet kende, ik was helemaal door het dolle heen. “Iemand die ik niet ken heeft mijn blog gelezen!”. Nu kan ik nog steeds heel blij worden van reacties. Ook van het bezoekersaantal word ik vrolijk. Het is leuk om te weten dat mijn updates worden gelezen, dat houd me gemotiveerd om te blijven bloggen. Ik heb niet echt een bepaald doel met mijn blog. Natuurlijk is het leuk als mijn blog wat bekender word, maar het is zeker niet mijn doel om te behoren tot een van de grotere beautyblogs. Ik vind het gewoon heerlijk om te schrijven en doe dat wanneer ik daar zin in heb, en het is natuurlijk mooi mee genomen dat andere er ook plezier van hebben. 
 
Fashion nd Style is een beautyblog die zo vaak mogelijk geupdate wordt. De meeste artikeltjes gaan over beauty, maar er verschijnen ook vaak persoonlijke of mode artikels online. Ik blog met een gratis account van blogger.com, maar dit werkt voorlopig nog prima. 
 
 
Fashion-nd-Style had ik  nog niet zo land geleden ontdekt , en sindsdien ben ikzelf een heuse fan  geworden , ze weet de lezer echt te boeien!Je verveelt je niet op haar blog.Ook heeft ze een persoonlijke blog waar ze meer vertelt over haar dagelijkse leven.
 
Je moet zeker een kijkje nemen op haar site , het is echt de moeite! http://fashion-nd-style.blogspot.com/
 
Wil jij je blog in de kijker zetten in deze rubriek?Mail me dan : beautytipscelebs@hotmail.com of zet het bij de reacties!
 
Ook wil ik even Silke bedanken voor de uitgebreide uitleg!
2 thoughts on “Blogger van de maand : Fashion-nd-Style!

  1. Hier alvast een Fashion-nd-Style fan 🙂 Silke schrijft leuk, afwisselend, en met een heel open hart en blik, inderdaad veel meer dan alleen een beautyblog. Ik kom er graag elke dag even langs 🙂

Geef een reactie

