Fotografie #1

Een grote hobby/passie van mij is fotografie.Op het laatste nippertje heb ik net niet gaan studeren voor fotografie , toch doe ik het nog steeds graag .Op internet kom ik soms hele mooie foto’s tegen , hier laat ik jullie de mooiste foto’s zien.Met de nodige uitleg erbij 😉 het maakt me vaak niet uit wat er op staat , het draait om de belichting en het fotografeerpunt.Of gewoon de uitstraling.

Dit is echt de allermooiste foto die ik ooit heb gezien!De chaos op de foto , het licht , de magie die er rond zweeft…Perfect gewoon!Deze komt trouwens van Girlscene.

 

 

Dit is een hele simpele pic , maar toch heel interessant.Voor mij stelt het verwarring voor , dat alle wegen naar hetzelfde leiden , dat je geen kant meer op kunt , je hart zegt dit en je hersenen dat maar het leidt allemaal naar het zelfde.Dat is wat er bij mij op komt als ik deze foto zie.

 

Deze vind ik ronduit prachtig.De achtergrond zwart/wit en die lippen felgekleurd.Kijk vooral naar de glans en de vorm van de lippen.

 

Ik denk dat dit soort foto wel algemeen bekend is , en daarom ook niet zo speciaal.Voor mij wel.De mooie zonnestralen die door de bomen schijnen zijn prachtig.Ooit hoop ik zo’n sprookjesachtige plaats tegen te komen , hij barst van magie!

 

Dat waren ze , vinden jullie dit leuk en moet ik het vaker doen?

One thought on “Fotografie #1

Geef een reactie

