Trend gespot! Retrostijl

Oke , “gespot” niet echt.Retro , ook wel vintage genoemd , was al een tijdje ‘in’  en het bleef  ‘in’ , toch besloot ik er een artikel over te schrijven.

Retro is alles van vroeger..Bloemetjes , strakke jurkjes , vale kleuren , felle kleuren , haarbandjes , bollekes , drukke printen , …Vooral flowerpower is een heuse trend.

Cute retro!

 

Je hebt veel retro-webshops!Na wat rondsnuffelen op google heb ik mijn favoriet er uit gepikt : http://www.sugarsugar.nl/ , SugarSugar heeft de allermooiste kledij qua retro , eigenlijk vind ik niet alles vintage maar wel heel mooi.Neem zeker eens een kijkje!

SugarSugar vertelt :

 

Welkom in de zoete vintage wereld van SugarSugar. Als je gek bent op spullen uit vervlogen tijden, dan ben je bij SugarSugar aan het juiste adres! Naast vintage kleding, schoenen en accessoires uit de jaren ’50 tot en met ’80, vind je in onze webwinkel moderne spulletjes met een knipoog naar de bovengenoemde periode. En om te zorgen dat ook de inrichting van je woning bij deze vintage-lifestyle past, verkopen we woonaccessoires…

Onze collectie wordt met veel enthousiasme opgespeurd, ingekocht en samengesteld en is daarom uniek!

 

Als je bijna blut bent maar je wilt echt een retro-item scoren , spring dan even binnen in de plaatselijk kringloop!Grote kans dat je daar je zin vindt.

Katy Perry…Queen of vintage

 

Dat was het!Ik zal in de toekomst het meer hebben over trends , ik vind het wel leuk om daar over te schrijven.

Wat is jullie favoriete retrostijl?(Mijn favo is de bolletjes 😉 )

One thought on “Trend gespot! Retrostijl

Geef een reactie

