Tip van de week kopiëren

Heej , ik surf veel op beautyblogs rond en ik vind het leuk om te lezen hoe anderen over beauty denken en schrijven.Maar toen zag ik een blog die een soort van tip van de week had….

Jullie weten dat ik al een paar weken “tip van de week” doe , ik was daar ook de eerste mee in de beautyblog-wereld.Ik ga geen namen noemen , de persoon  in kwestie weet het zelf , maar ik vind het niet leuk als ze mij nadoen.Iedereen is origineel op zijn eigen manier en het is niet fijn als je andere mensen hun ideeën gaat kopiëren.

Hiermee wil ik even duidelijk maken dat ik het niet erg op prijs stel als je me ergens mee nadoet.Inspireren is 1 ding , nadoen is al iets anders.

Je mag me altijd mailen om te vragen of je een bepaalde rubriek ook mag gebruiken op je eigen blog.Mail me op : beautytipscelebs@hotmail.com

xxx Me xxx

(Even aan die persoon : Gebruik je topic maar gerust verder , maar wil je dan niet dezelfde of soortgelijke tips gebruiken?)

Geef een reactie

