Cinema

Bij ons thuis gaan we regelmatig eens naar de cinema , hier een paar van mijn favo films die ik graag wil zien :

-Rise of the planet of the apes   , die lijkt me ontzettend cool!

-Bad Teacher   , lijkt me leuk , met Camern Diaz en Justin Timberlake ;p

-Monte Carlo    , aaah als ik er een graag wil zien is het deze wel!!Met Selena Gomez en Leighton Meester.Kan niet slecht zijn he?

The Smurfs 3D , lijkt me ook leuk.Ik heb de smurfen altijd al grappig gevonden.En Katy Perry spreekt Smurfin in , yeeey!

Welke films willen jullie graag zien?

Geef een reactie

